Odpowiedź forum utworzona
-
AutorWpisy
-
Anna Augustynowicz (admin)Moderator
[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="4.16" custom_padding="0px|||||" global_colors_info="{}"][et_pb_row _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" custom_padding="0px|||||" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text _builder_version="4.17.4" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" hover_enabled="0" global_colors_info="{}" sticky_enabled="0"]
Już 23 października o godzinie 17:00 spotykamy się na XIII Konferencji PCTA!
Tym razem odbędzie się ona w Hotelu Mazurkas. Wybraliśmy go ze względu na dogodną lokalizację i łatwy dojazd z autostrady A2.
Zgodnie z Waszymi oczekiwaniami wyrażonymi w ankiecie, która kończyła poprzednią konferencję, tematem nowej konferencji będzie „Cash Management”.
Wszyscy zauważyliśmy potrzebę promocji innowacyjnej myśli naszych członków. Dlatego na tej konferencji będzie aż siedem prezentacji z udziałem naszych koleżanek i kolegów. Wzorem poprzedniej konferencji zorganizowaliśmy również panel dyskusyjny w nadziei, że będzie owocnym podsumowanie naszych rozmów. Jak zwykle bogata agenda konferencji pozwoli każdemu znaleźć coś dla siebie.
Pamiętajcie, że spotykamy się 23 października punktualnie o godzinie 17:00. Rozpoczniemy od trzech prezentacji naszych członków, które wprowadzą nas w temat zarządzania płatnościami, gotówką oraz systemami komunikacyjnymi pomiędzy bankiem a przedsiębiorstwem.
Partnerzy XIII Konferencji PCTA:
Andra oraz Bank MillenniumPartnerzy wspierający XIII Konferencji PCTA:
Citibank Handlowy, ING Bank Śląski, Societe Generale, Thomson ReutersO wrażenia artystyczne w trakcie wieczornych kolacji oraz tradycyjną najlepszą kawę na świecie zadbają nasi sponsorzy. Nie obejdzie się też bez stałego punktu programu, czyli konkursu "Jacka To Melodia" w trakcie piątkowej Biesiady Skarbnika.
Szczegółowa agenda w załączeniu.
Prosimy zgłaszajcie swój udział na adres Ani (anna.augustynowicz@pcta.pl). W zgłoszeniu prosimy podać datę przyjazdu i wyjazdu (jeśli obowiązki nie pozwolą Wam uczestniczyć w całym programie konferencji). Ostateczny termin wysyłania zgłoszeń to 6 października (po tym dniu nie gwarantujemy zapewnienia uczestnictwa). Jednak pamiętajcie, im szybciej się zgłosicie tym łatwiej będzie nam zorganizować to spotkanie.
Jeśli macie wśród swoich znajomych osoby, które mogą być zainteresowane członkostwem w naszym stowarzyszeniu, a co za tym idzie uczestnictwem w konferencji skierujcie ich do nas. Jeśli zdążą złożyć deklaracje i opłacić składkę to mogą także dołączyć do nas już w październiku !!!
Oczywiście jak zawsze uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne dla wszystkich członków PCTA, którzy opłacili składki członkowskie za rok 2014.
[/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868" global_colors_info="{}"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)Moderator[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="4.16" custom_padding="0px|||||" global_colors_info="{}"][et_pb_row _builder_version="4.16" custom_padding="0px|||||" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"]
20-22 Marca 2014, Hotel Warszawianka, Jachranka
Siostry i Bracia w Skarbie 🙂
Już 20 marca spotykamy się na kolejnej Konferencji PCTA, której tematem będzie zarządzanie ryzykiem finansowym. Ze względu na swoją złożoność wymaga on szczególnej staranności w doborze prelegentów i dobrego przygotowania merytorycznego. Oferujemy Wam możliwość poszerzenia swojej wiedzy oraz wymiany doświadczeń w gronie kolegów „po fachu”. Poziom naszych konferencji jest daleko wyższy od innych organizowanych komercyjnie, w których za uczestnictwo musielibyśmy zapłacić kilka tysięcy złotych!
Wasze opinie w ankietach także potwierdzają wysoką jakość naszych spotkań, zarówno od strony merytorycznej jak i od strony mniej oficjalnej.
Agenda Konferencji gwarantuje kompleksowe podejście do tematu zarządzania ryzykiem finansowym, począwszy od zbudowania polityki zarządzania ryzykiem finansowym, poprzez omówienie różnych strategii, struktur organizacyjnych, podziału ról i odpowiedzialności. Program merytoryczny przewiduje prezentacje uznanych prelegentów, w tym gości z centrum światowych finansów Londyńskiego CITY, autorów wielu książek i artykułów branżowych.
Program pozamerytoryczny także jest atrakcyjny. Pierwszy wieczór spędzimy razem z kolegami z Citibanku. Osoby, które pamiętają ostatnią konferencję, chyba nie potrzebują dalszych rekomendacji 🙂 Drugi wieczór to wspólna kolacja, muzyka, tańce i konkursy...
Miło mi Was poinformować, że zakończyliśmy proces wyboru partnerów naszej konferencji.
Po raz pierwszy spotkamy się na konferencji z bankami HSBC, BNP Paribas oraz PKO Bankiem Polskim. Jako główny partner wystąpi także, znany nam z poprzednich konferencji, Citi Handlowy.
Wspierającymi partnerami będą banki ING Bank Śląski i Bank Zachodni WBK oraz Thomson Reuters i OpusCapita.
Spotykamy się w Hotelu Warszawianka w Jachrance nad Zalewem Zegrzyńskim, (http://www.warszawianka.pl). Pokoje jednoosobowe z bezpłatnym dostępem do największego Aqua Parku w okolicach jeziora Zegrzyńskiego.
Przypominamy wszystkim, którzy zwlekają z przysyłaniem zgłoszeń, że termin upływa 7 marca.
Dla wszystkich członków Stowarzyszenia każda organizowana przez nas konferencja jest bezpłatna. Jedynym warunkiem jest wpłata aktualnej składki członkowskiej i wysłanie swojego zgłoszenia uczestnictwa na podany adres email (anna.augustynowicz@pcta.pl).
Jednocześnie pamiętajcie, że w sobotę 22 marca odbędzie się Walne Zebranie członków Stowarzyszenia, w którym każdy z nas powinien uczestniczyć.
Zarząd PCTA
[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version="4.17.4" hover_enabled="0" global_colors_info="{}" sticky_enabled="0"]
[members_not_logged_in]
Materiały z Konferencji do pobrania tylko przez zalogowanych Członków.
[/members_not_logged_in][members_logged_in]
Materiały do pobrania przez zalogowanych Członków:- Agenda konferencji
- Hedging Strategies - Strategie zabezpieczeń (Stanley Myint, BNP Paribas)
- Podsumowanie wyników badań: podejście do zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwach (Maciej Lipiński, PCTA)
- Polityka Zarządzania Ryzykiem Rynkowym (PZRR) - rekomendacje PCTA
- Wpływ nowych regulacji rynków finansowych na uczestników rynku (Peter Nash, HSBC)
- Wyzwania dla rynków wschodzących w kontekście normalizacji polityki pieniężnej Fed (Mariusz Adamiak, PKO Bank Polski)
- Zarządzanie ryzykiem finansowym w Grupie Kapitałowej (Piotr Jastrzębski, PCTA)
- Zarządzanie ryzykiem finansowym (Paweł Ostrowski i Szymon Kościak, PKO Bank Polski)
- Zarządzanie ryzykiem rynkowym - podsumowanie ankiety (Maciej Lipiński, PCTA)
Prezentacja Davida Blooma (HSBC) nie będzie dostępna dla uczestników konferencji.
[/members_logged_in]
[/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868" global_colors_info="{}"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)Moderator[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="3.22.4" custom_padding="0px|||||"][et_pb_row custom_padding="0px|||||" _builder_version="3.22.4"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.22.4"][et_pb_text _builder_version="3.22.4"]
XI Konferencja PCTA
10-12 Października 2013, Hotel Narvil, Serock
Kochane Skarbniczki i Mili Skarbniczkowie,
Już 10 października o godzinie 17:00 spotykamy się na XI Konferencji PCTA !!!
Wszyscy kojarzymy hotel Narvil w Serocku z naszą IX konferencją i wspomnienia te są na tyle miłe, że odważyliśmy się, po raz pierwszy w historii naszego stowarzyszenia, spotkać się na konferencji w sprawdzonym już miejscu: http://www.hotelnarvil.pl/ .
Tym razem, zgodnie z Waszymi oczekiwaniami wyrażonymi w ankiecie, która kończyła poprzednią konferencję, ukierunkowaliśmy nasze dyskusje na temat nam wszystkim bliski, mianowicie: „Przegląd dostępnych źródeł finansowania”. Ze względu na objętość tego zagadnienia będziemy się starać tak ułożyć program, abyście mogli zapoznać się najkorzystniejszymi i najczęściej wykorzystywanymi metodami finansowania zarówno na rynku kapitałowym, jak i przy pomocy naszych niezastąpionych partnerów z sektora bankowego. Dokonaliśmy eklektycznego wyboru form finasowania, które wydają się na tyle uniwersalne, że większość z nas będzie mogła kiedyś z nich skorzystać.
XI Konferencja jest pewnego rodzaju eksperymentem w zakresie formy omawiania zagadnień. Pozwoliliśmy sobie na zorganizowanie czterech paneli dyskusyjnych, do których zaprosimy zarówno naszych ukochanych sponsorów jak i naszych członków. Dyskusje panelowe będą wzbogacone o krótkie, nie dłuższe nich trzydziestominutowe, prezentacje tematyczne. Po zakończeniu konferencji ocenicie nasz pomysł co do tej formy dyskusji i rozliczycie nas za ich przygotowanie.
Jak zwykle bogata agenda konferencji pozwoli każdemu znaleźć coś dla siebie.
Spotykamy się 10-go października - we czwartek wieczorem. Od godziny 17 podyskutujemy o instrumencie jakim jest obligacja, o charakterze zobowiązania jakie ciąży na emitentach, oraz o właściwościach rynków, na jakich takie emisje są dokonywane.
Piątek rozpoczniemy od próby rozwiązania dylematu: rynek kapitałowy, czy rynek kredytowy jest dzisiaj atrakcyjniejszy jako miejsce poszukiwania dogodnego finansowania?
W drugiej części dnia zajmiemy się zagadnieniem kosztu finansowania, tj. postaramy się przedyskutować elementy składowe kosztów obsługi długu poczynając od prowizji za emisję długu, odsetek od kapitału, obsługi prawnej, a kończąc na kosztach ciągłego procesu satysfakcjonowania kapitałodawców poprzez instytucję kowenantów zawartych w dokumentach finansowych. Dodatkowo w części tej wykorzystamy obecność jednej z najbardziej renomowanych kancelarii prawnych do omówienia głównych zmian, jakie czekają nas w otoczeniu prawnym w zakresie dokumentacji finansowej.
Część trzecia będzie poświęcona alternatywnym formom finansowania. Tutaj będziemy chcieli wykorzystać kreatywność wszystkich uczestników konferencji w celu zrobienia listy najciekawszych obecnie dostępnych lokalnie rozwiązań.
Równolegle do dyskusji panelowych ograniczona liczba osób będzie mogła skorzystać ze szkolenia w zakresie wykorzystania systemów Bloomberg oraz Reuters Eikon w zakresie analizy rynków obligacji. Osoby zainteresowane proszone są do złożenia deklaracji uczestnictwa w takim szkoleniu. Ze względu na ograniczenia natury organizacyjnej decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Zmaganie intelektualne tego dnia zakończymy podsumowaniem połączonym z niespodzianką dla naszych członków.
Sobota - tradycyjne creme de la creme naszej konferencji - poświęcona będzie prezentacjom naszych członków okraszoną dyskusją z Robertem Pattersonem - autorem tez powstającej pracy doktorskiej: Short Term Revolving Lines of Credit to Finance Working Capital Needs: A Comparison Between Polish Practices and a Global Banking Orthodoxy
SPONSORAMI XI KONFERENCJI BĘDĄ:
Partnerzy XI Konferencji PCTA:
Bank Millennium
Bank Zachodni WBK
Citibank Handlowy
Bloomberg
FitchPartnerzy wspierający XI Konferencji PCTA:
ING Bank Śląski
Clifford Chance
Thomson ReutersO wrażenia artystyczne w trakcie wieczornych kolacji oraz tradycyjną najlepszą kawę na świecie zadbają nasi sponsorzy. Nie obejdzie się też bez stałego punktu programu, czyli konkursu "Jacka To Melodia" w trakcie piątkowej biesiady okraszonego jak zawsze dużą ilością wspaniałych nagród.
Proszę zgłaszajcie swój udział na adres Ani (anna.augustynowicz@pcta.pl). W zgłoszeniu prosimy podać datę przyjazdu i wyjazdu (jeśli obowiązki nie pozwolą Wam uczestniczyć w całym programie konferencji). Ostateczny termin wysyłania zgłoszeń to 27 września (po tym dniu nie gwarantujemy zapewnienia uczestnictwa). Jednak pamiętajcie, im szybciej się zgłosicie tym łatwiej będzie nam zorganizować to spotkanie. Ilość pokoi jednoosobowych jest ograniczona więc „kto pierwszy ten lepszy”. 🙂 Jeśli jesteście zdecydowani na konkretnego współlokatora do pokoju dwuosobowego prosimy o jego wskazanie w informacji zgłoszeniowej (najlepiej wraz z jego zgłoszeniem i zgodą). Przypominam o odpowiedzialnym składaniu deklaracji przybycia, prosząc jednocześnie o gremialne stawiennictwo.
Jeśli macie wśród swoich znajomych osoby, które wg. Was mogą być zainteresowane członkostwem w naszym stowarzyszeniu a co za tym idzie uczestnictwem w konferencji skierujcie ich do nas. Jeśli zdążą złożyć deklaracje i opłacić składkę to mogą także dołączyć do nas już w październiku!!!
Oczywiście jak zawsze uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne dla wszystkich członków PCTA, którzy opłacili składki członkowskie za rok 2013.
Wasz Zarząd
[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version="3.22.4"]
[members_not_logged_in]
Materiały z Konferencji do pobrania tylko przez zalogowanych Członków.
[/members_not_logged_in][members_logged_in]
Materiały do pobrania przez zalogowanych Członków:- Alternatywne sposoby finansowania (Magdalena Laskowska, Citi Handlowy)
- Jak oceniamy firmy (Arkadiusz Wicik, Fitch Ratings)
- Melodarama, Thriller or Horror - credit process (BZ WBK)
- Non-Government Debt Market in EMEA (Mirosław Dudziński, Fitch Ratings)
- Nowości w otoczeniu prawnym i podatkowym (Tomasz Szymura i Grzegorz Namiotkiewicz, Clifford Chance)
- Polish Non-Government Debt Market (Mirosław Dudziński, Fitch Ratings)
- Struktura finansowania grupy kapitałowej Cyfrowego Polsatu SA (Tomasz Kuciel, Cyfrowy Polsat)
- Treasury - Bank vs Corporate (Artur Wróbel, Orange Polska SA)
- Wybrane determinanty efektywności windykacji należności (Małgorzata Wejer, MGJ)
- Wybór instrumentu w procesie finansowania, kryteria, aspekty i konsekwencje (Mariusz Dąbkowski, Millennium Bank)
[/members_logged_in]
[/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="off" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)Moderator[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="3.22.4" custom_padding="0px|||||"][et_pb_row custom_padding="0px|||||" _builder_version="3.22.4"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.22.4"][et_pb_text _builder_version="3.22.4" custom_margin="||-2px|||"]
14-16 Marca 2013, Hotel Windsor, Jachranka
Kochane Skarbniczki i Mili Skarbniczkowie,
Już 14 marca o godzinie 18:00 spotykamy się w hotelu Windsor w Jachrance na jubileuszowej, X Konferencji PCTA !!!
Tym razem, zgodnie z Waszymi oczekiwaniami wyrażonymi w ankiecie, która kończyła poprzednią konferencję, skoncentrujemy się na zarządzaniu płynnością, ze szczególnym uwzględnieniem prognozowania przepływów finansowych.
Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że przewidywanie przepływów środków pieniężnych jest procesem wielowątkowym, rozproszonym po całej organizacji, obarczonym ryzykiem subiektywnych sądów osób, z którymi często komunikacja jest utrudniona. Z drugiej strony postępująca automatyzacja połączona z informatyzacją, która dotyczy już chyba każdego działania w organizmach korporacyjnych, pozwalają wspólnie oczekiwać, że stoimy przed wyzwaniem usprawnienia procesu oraz polepszenia efektywności prognozowania przepływów.Aby ten cel wykonać dobrze, potrzebne nam będą cechy menedżerskie, które wydają się na tyle ważne, że stanowią o tytule jubileuszowej konferencji:
"Prognozowanie przepływów finansowych - zadanie dla obdarzonych wyobraźnią, systematycznością oraz cierpliwością".Wyobraźnia będzie potrzebna, aby zmienić to co organizacja uważa za niezmienne. Dzięki systematyczności poukładamy to co w organizacji wydaje się nie do poukładania. Jednak bez cierpliwości nie doczekamy momentu, w którym nasze plany i działania przyniosą oczekiwane, ostateczne i długofalowe efekty.
Jak zwykle bogata agenda konferencji pozwoli każdemu znaleźć coś dla siebie. Spotykamy się 14-go marca we czwartek wieczorem. O godzinie 18 pogadankę makroekonomiczną poprowadzi główny ekonomista ING Banku Śląskiego. Po niej ten sam bank zaprasza nas na pierwszą z jubileuszowych imprez. Niespodzianki gwarantowane!
Cały piątek poświęcimy na rozmowy o płynności i prognozowaniu. Wszyscy nasi sponsorzy, ING Bank, Bank Millennium oraz Itella przygotowali specjalne prezentacje. Dodatkowo nasi członkowie przygotowali krótkie wystąpienia w temacie naszej konferencji. Wieczór, spędzimy na wspólnym biesiadowaniu i świętowaniu naszego jubileuszu. O wrażenia artystyczne w trakcie kolacji zadba Bank Millennium. Nie obejdzie się też bez stałego punktu programu, czyli konkursu "Jacka to melodia" okraszonego jak zawsze dużą ilością wspaniałych nagród.
Sobota, to dzień poświęcony tylko dla nas. Przeprowadzimy Walne Zgromadzenie, podczas którego podsumujemy poprzedni rok, ale także wybierzemy władze na nową kadencję. Ponadto wysłuchamy jeszcze kilku prezentacji naszych członków.
Proszę zgłaszajcie swój udział na adres Ani (anna.augustynowicz@pcta.pl). W zgłoszeniu prosimy podać datę przyjazdu i wyjazdu (jeśli obowiązki nie pozwolą Wam uczestniczyć w całym programie konferencji). Termin wysyłania zgłoszeń to 28 luty - jednak pamiętajcie, im szybciej się zgłosicie, tym łatwiej będzie nam zorganizować to spotkanie.
Przypominam o odpowiedzialnym składaniu deklaracji przybycia, prosząc jednocześnie o gremialne stawiennictwo. Oczywiście uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne dla wszystkich członków PCTA, którzy opłacili składki członkowskie za rok 2013 🙂
Wasz Zarząd
[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version="3.22.4" custom_padding="0px|||||"][members_not_logged_in]
Materiały z Konferencji do pobrania tylko przez zalogowanych Członków.
[/members_not_logged_in]
[members_logged_in]
Materiały do pobrania przez zalogowanych Członków:- Agenda konferencji
- Dyskusja nad sensem wejścia do strefy Euro (Mateusz Szczurek, ING Bank)
- Itella Cash Flow Automation Best Practices (Itella)
- Prognoza cash-flow przedsiębiorstwa - perspektywa banku (dr Piotr Porębski i Grzegorz Maliszewski, Millennium Bank)
- Prognozowanie przepływów pieniężnych (Kamil Jellonek, CocaCola Hellenic)
- SAP TR Cash Management - Wdrożenie w PGNiG (Magdalena Kaczorowska, PGNiG SA)
- SAP TR w CocaCola Hellenic - Rozwiązania IT wspierające pracę działu skarbu (Kamil Jellonek, PCTA)
- Zarządzanie płynnością finansową w praktyce (Agata Sadowska i Jacek Bieliäski, ING Bank Śląski)
- Zarządzanie płynnością w strukturze wielooddziałowej (Magdalena Kaczorowska, PGNiG SA)
[/members_logged_in][/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="off" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)Moderator[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="3.22.4" custom_padding="0px|||||"][et_pb_row custom_padding="0px|||||" _builder_version="3.22.4"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.22.4"][et_pb_text _builder_version="3.22.4" custom_margin="||15px|||"]
20 – 22 Września 2012, Hotel Narvil, Serock
Agenda
[/et_pb_text][et_pb_toggle title="Czwartek, 20 września – Rynki Finansowe" _builder_version="3.22.4" custom_margin="||20px|||"]
09:00 - 10:00 Zakwaterowanie i rejestracja
10:00 - 10:15 Powitanie uczestników
10:15 - 11:15 Warsztaty z 360T
11:15 - 11:30 Przerwa kawowa
11:30 - 13:30 Warsztaty z Bloomberg
13:30 - 14:30 Obiad
14:30 - 16:00 Jednocześnie:Session 1 - Praktyczne warsztaty z Bloomberg
Session 2 - Prezentacje członków aspirantów
16:00 - 16:30 Czas wolny
16:30 - 17:00 Przejazd busem na miejsce Atrakcji
17:00 - 22:00 Wieczór w plenerze sponsorowany przez ING Bank
22:00 - 22:30 Powrót do hotelu busem[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title="Piątek, 21 września – Doświadczenia z Faktoringiem" _builder_version="3.22.4" custom_margin="||17px|||"]
10:00 - 10.15 Słowo wstępne członka zarządu
10:30 - 12:00 Historia Faktoringu w Polsce – od faktury do wymiany webowej ING Bank
12:00 - 12:30 Przerwa kawowa / jazdy próbne z Mercedes
12:30 - 13:15 Prezentacja makroekonomiczna – Główny Ekonomista Banku Millennium„Nowa (stara) (nie)normalność – jak polskie firmy reagują na zmieniające się otoczenie gospodarcze”
13:15 - 14:00 Analiza w oparciu o przykładowe transakcje - Bank Millennium
„Dlaczego warto korzystać z faktoringu i komu najbardziej się to opłaca?”
14:00 - 15:00 Obiad / jazdy próbne z Mercedes
15:00 - 15:45 Export Finance – RBS Bank
15:45 - 16:30 Zarządzanie kapitałem obrotowym w okresie recesji – szanse i zagrożenia – RBS Bank
16:30 - 17:00 Przerwa kawowa / jazdy próbne z Mercedes
17:00 - 17:45 Studium przypadku członek lub gość PCTA
17:45 - 20:00 Czas wolny / jazdy próbne z Mercedes
20:00 -……………. Biesiada Skarbnika sponsorowana przez Bank Millennium[/et_pb_toggle][et_pb_toggle title="Sobota, 22 września" _builder_version="3.22.4"]
10:00 - 10:30 Prezentacja / dyskusja spraw członkowskich PCTA
10:30 - 11:00 SEPA – spotkanie założycielskie grupy
11:00 - 11:30 Przerwa kawowa
11:30 - 12:30 OTC – spotkanie założycielskie grupy
12:30 Zakończenie Konferencji[/et_pb_toggle][et_pb_text _builder_version="3.22.4"]
[members_not_logged_in]
Materiały z Konferencji do pobrania tylko przez zalogowanych Członków.
[/members_not_logged_in][members_logged_in]
Materiały do pobrania przez zalogowanych Członków:- ECA Export Finance (RBS)
- Faktoring na niepewne czasy (Paweł Perekitko, ING)
- Finansowanie inwestycji przy wsparciu Agencji Kredytu Eksportowego (Tomasz Czerkawski, Tele-Fonika Kable)
- FX Trading with 360T (Coutinho & Ferrostaal)
- Kapitał pracujący w praktyce (Karolina Tarnawska, Grupa Żywiec)
- Nowa stara (nie)normalność (Grzegorz Maliszewski, Bank Millennium)
- Prezentacja dla PCTA (Bloomberg)
- Reflecting on the future of Corporate Treasury (Ernst & Young)
- Regulacje europejskie rynków finansowych - Co nas czeka? (Magdalena Kaczorowska, Adam Marczak - PCTA)
- Zarządzanie kapitałem obrotowym w okresie recesji (RBS)
[/members_logged_in]
[/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="off" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)Moderator[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="3.22.4" custom_padding="0px|||||"][et_pb_row custom_padding="0px|||||" _builder_version="3.22.4"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.22.4"][et_pb_text _builder_version="3.22.4"]
22–24 marca 2012 r., Centrum Kongresowo-Szkoleniowe MAGELLAN, Bronisławów, Wolbórz
Z radością informujemy, że nasza kolejna już VIII Konferencja PCTA pod tytułem: "Kapitał obrotowy i ryzyko kredytowe - trudne tematy w trudnych czasach" odbędzie się w terminie 22-23 marca 2012r.
Warsztaty PCTA - Nowość na Konferencji PCTA!!!
W odpowiedzi na Wasze postulaty o wprowadzenie bloku warsztatowo-szkoleniowego na naszych konferencjach, marcowa Konferencja PCTA będzie poszerzona o całodzienny blok warsztatowy (czwartek 22 marca). Mając na uwadze wysokie oczekiwania każdy z uczestników będzie mógł wybrać jeden z dwóch równoległych warsztatów: walutowy bądź z zarządzania kapitałem obrotowym. Warsztaty będą profesjonalnie prowadzone, też siłami własnymi, z udziałem teoretyków oraz praktyków i mamy nadzieję na pozytywny odbiór tej nowej formuły konferencyjnej, która na stałe może się wpisać w plan przyszłych Konferencji.
Zarezerwujcie już dziś termin:
22 marca (czwartek, warsztaty PCTA)
23 marca (piątek, Konferencja PCTA i Walne)
24 marca (sobota, niespodzianka) 🙂Nie zabraknie oczywiście Biesiady Skarbnika, która z Konferencji na Konferencję robi konkurencję Festiwalowi w Opolu i innym wydarzeniom artystycznym.
Tematy wykładów i dyskusji dotyczyć będą zarządzania ryzykiem kredytowym, oceny podmiotów pod kątem m.in. ratingu, modelowania poziomów ryzyka. Pojawią się prezentacje technologiczne ale i ciekawe praktyczne zastosowania teorii. Oczywiście nie zabraknie tak bardzo cenionej przez wszystkich wolnej strefy do spotkań i rozmów w kuluarach.
[members_logged_in]
Pamiętając o tym, że Konferencje są bezpłatne dla wszystkich Członków, którzy opłacili składkę członkowską na bieżący rok (i nie mają zaległości za rok ubiegły) oraz ze względu na dużą liczbę uczestników, zapisy na Konferencję będą następowały wyłącznie wraz z przesłaniem potwierdzenia wpłaty kwoty 300 zł tytułem: "Na poczet składki Członkowskiej na rok 2012 Imię i Nazwisko". (Stowarzyszenie Polskich Skarbników Korporacyjnych, nr rachunku bankowego 69 1090 1056 0000 0001 0979 0872)Niestety nauczeni doświadczeniem musimy przyjąć żelazną zasadę iż Członkowie, którzy nie dokonają wpłaty na poczet składki członkowskiej 2012 przed Konferencją nie będą mogli wziąć udziału w Konferencji.
[/members_logged_in]Zapraszamy!!!
[members_not_logged_in]
Materiały z Konferencji do pobrania tylko przez zalogowanych Członków.
[/members_not_logged_in][members_logged_in]
Materiały do pobrania przez zalogowanych Członków:- Agenda konferencji
- Emisja obligacji korporacyjnych (Robert Dąbrowski, ING)
- Euroobligacje (Citi Handlowy)
- Fitch Ratings (Mirosław Dudziński, Fitch Polska)
- FX Hedging - the search for the "perfect" hedge (Jonathan Binke, SuperDeivatives)
- Model oceny przedsiębiorswa (Tomasz Starus, Euler Hermes)
- Model scoringowy w zarządzaniu ryzykiem kredytowym (Marek Gołębiewski)
- Obligacje w praktyce TPSA (Marcin Jaroszek, TP SA)
[/members_logged_in]
[/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="off" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)Moderator[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="3.22.4" custom_padding="0px|||||"][et_pb_row custom_padding="0px|||||" _builder_version="3.22.4"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.22.4"][et_pb_text _builder_version="3.22.4"]
16-17 września 2011, Bełchatów, Hotel Wodnik
Dziękujemy wszystkim za udział w naszej konferencji.
Wielkie gratulacje dla prelegentek i prelegentów, naszych współorganizatorów – razem z wszystkimi uczestnikami stworzyliśmy wspaniałą atmosferę i walnie przyczyniliśmy się do poszerzenia naszej wiedzy.
Już dziś zapraszamy na nasze kolejne spotkania (szczególnie grudniowe – podsumowujące piękny rok 2011) oraz naszą wiosenną konferencję.
[members_not_logged_in]
Materiały z Konferencji do pobrania tylko przez zalogowanych Członków.
[/members_not_logged_in][members_logged_in]
Materiały do pobrania przez zalogowanych Członków:- Agenda konferencji
- Bloomberg for Emerging Markets
- Bloomberg FX Derivatives
- Moje Treasury (Chrobot Piotr, Suedzucker)
- Zycie bez euro (Mateusz Szczurek, ING)
[/members_logged_in]
[/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="off" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)Moderator[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="3.22.4" custom_padding="0px|||||"][et_pb_row custom_padding="0px|||||" _builder_version="3.22.4"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.22.4"][et_pb_text _builder_version="3.22.4" custom_padding="0px|||||"]
24-26 marca 2011, Spała
VI Konferencja PCTA 24-26 marca 2011 - nasza kolejna Ogólnopolska Konferencja - tym razem odbyła się w Spale.
Konferencja, konferencja i po konferencji... I tym razem konferencja okazała się wielkim sukcesem. Zarówno pod kątem prezentacji, jak i uczestników - przybyły i przybyli prawie wszystkie Członkinie i Członkowie.
Dziękujemy organizatorom, prelegentom i współorganizatorom.
Na jesieni kolejna konferencja, a już wkrótce kolejne spotkania!
[members_logged_in]Materiały do pobrania przez zalogowanych Członków:
- Cash management Netting (Mariusz Tobera, Motorola Solutions)
- Cash pooling – zagadnienia podatkowe (Hubert Cichoń, Deloitte)
- Przed czy po kryzysie (Mateusz Szczurek, ING)
- List do PCTA (Pekao)
- Przykład cash poolingu fizycznego z udziałem nie-rezydenta (Paweł Rytel, Pekao)
- Web service (Piotr Dusza, Pekao i Krzysztof Tobiasz, Comarch)
[/members_logged_in]
[/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="off" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)Moderator[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="4.16" custom_padding="0px|||||" global_colors_info="{}"][et_pb_row _builder_version="4.16" custom_padding="0px|||||" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text admin_label="Tekst" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"]
17-18 września 2010 r., Serock
W dniach 17 i 18 września 2010r. w Serocku, pod Warszawa, odbyła się Nasza piąta konferencja. Tym razem organizowaliśmy ją wspólnie z Bankiem Pekao S.A., Thomson Reuters i Mineral Midrange. Wszystkim organizatorom oraz partnerom konferencji bardzo dziękujemy!
Program był napięty i obejmował takie zagadnienia jak:
SEPA
Biometryka w bankowości elektronicznej
Systemy transakcyjne dla korporacji
Integracja systemów
SWIFT
Zarządzanie należnościami
Ubezpieczenie należności
Zagadnienia ubezpieczeniowe dla skarbników
Regulacje Komisji Europejskiej w sprawie transakcji typu OTC
Studium przypadku - organizacja Treasury[members_not_logged_in]
Materiały z Konferencji do pobrania tylko przez zalogowanych Członków.
[/members_not_logged_in]
[members_logged_in]
Materiały do pobrania przez zalogowanych Członków:- Ankieta Bank Fees and Credit margins
- Konsolidacja Funkcji Treasury (Piotr Chrobot, Tomasz Kokoszka, Suedzucker)
- SWIFT (Aleksandra Siwińska, Kompania Piwowarska)
- THOMSON REUTERS - podziekowania
- Ubezpieczenia dla Treasurera (Katarzyna Doboszynska, PCTA
[/members_logged_in]
[/et_pb_text][et_pb_gallery gallery_ids="5627,5625" posts_number="3" _builder_version="4.22.1" global_colors_info="{}"][/et_pb_gallery][et_pb_text _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" global_module="10662" global_colors_info="{}"]
Zgodnie z p. 7 Regulaminu uczestnictwa w Konferencjach i innych spotkaniach organizowanych przez Stowarzyszenie Polskich Skarbników Korporacyjnych (PCTA) "Zdjęcia pobrane ze strony internetowej PCTA, z części dostępnej po zalogowaniu nie mogą być wykorzystywane publicznie".
[/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.21.0" custom_margin="||27px|||" global_module="5868" global_colors_info="{}"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)Moderator[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="3.22.4" custom_padding="0px|||||"][et_pb_row custom_padding="0px|||||" _builder_version="3.22.4"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.22.4"][et_pb_text _builder_version="3.22.4" custom_padding="0px|||||"]
19 - 20 marca 2010, Częstochowa
W dniach 19 - 20 marca odbyła się w Częstochowie nasza czwarta konferencja. Współorganizatorami byli Grupa Hotelowa Orbis, Citibank Handlowy oraz firma Smart Media. W trakcie konferencji wysłuchaliśmy prezentacje na temat:
- oranizacji i sposobów pomiaru pracy Treasury;
- planowania cash flow;
- zarządzania płynnością;
- windykacji.[members_not_logged_in]Materiały z konferencji są dostępne do pobrania dla zalogowanych Członków.[/members_not_logged_in]
[members_logged_in]Materiały z konferencji:- Banki - stawki
- Polska - szybszy wzrost, słabnąca presja inflacyjna (Piotr Kalisz, City Handlowy)
- Procesy skarbowe w branży pozafinansowej (Adam Marczak, Polkomtel)
- Selected aspects of liquidity management (Zbigniew Kamecki, Budimex)
- SmartReactor - odpowiedzi na pytania (Jakub Kamecki, SmartMedia)
- Specyfika zarządzania płynnością w Grupie Hotelowej ORBIS (Malgorzata Kwapień, Orbis)
- Strukturyzowane Transakcje Finansowania Handlu (Magdalena Laskowska, Citi Handlowy)
[/members_logged_in]
[/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="off" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)Moderator[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="3.22.4" custom_padding="0px|||||"][et_pb_row custom_padding="0px|||||" _builder_version="3.22.4"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.22.4"][et_pb_text _builder_version="3.22.4"]
11-12 września - Licheń Stary
Po konferencji we Wronkach otrzymaliśmy od Członków wiele informacji zwrotnych, że ze sposobem organizacji konferencji i jej zakresem temetycznym idziemy w dobrym kierunku!
Postanowiliśmy powtórzyć konwencję wyjazdu piątkowo-sobotniego z prezentacjami Skarbników, dyskusją panelową i wieczornym spotkaniem towarzyskim. Tym razem do tematów poruszanych na konferencji doszły również tematy windykacyjne.
Spotkaliśmy się w Centrum Konferencyjnym Budimex'u - Hotelu Magda w Starym Licheniu - tym razem organizacją konferencji zajęli się koledzy z Budimex'u.
Na konferencję przybyło ponad 20 osób - część uczestników poprzedniej konferencji, ale także i nowe osoby.
Panel dyskusyjny zajął ponad dwie godziny i objął wszystkie tematy związane z pracą Skarbnika: produkty bankowe, zarządzanie ryzykiem kursowym, cash management, koszty finansowania oraz tematy windykacyjne.
Z przeprowadzonej ankiety wynika, że obszary te musimy przedyskutować na kolejnej konferencji PCTA, która odbędize się 19-20 marca 2010r.
A kolacja skarbnicza zamieniła się w tańce do białego rana...
[members_not_logged_in]Tematy prezentacji (treść wybranych prezentacji jest dostępna dla zalogowanych Członków Stowarzyszenia):
- Krótkie przedstawienie się uczestników - głównych obszarów odpowiedzialności oraz zainteresowań;
- Czas pooling po polsku - Katarzyna Doboszyńska, Grupa Eurocash;
- Cash pooling krajowy i międzynarodowy w polskiej grupie kapitałowej - Jacek Matyjasik, Grupa Orlen;
- Zarządzanie należnościami/windykacja - co jeszcze można zrobić dla firmy i siebie - casus samodzielnego outsourcingu windykacji - Jacek Riciński, Cezex;
- CEE Netting, Justyna Nałęcz-Chmielewska, PWC;
- Podejście do walut i zabezpieczenia ryzyka walutowego w pierwszych miesiącach kryzysu finansowego - Maciej Müldner, Skanska S.A.
[/members_not_logged_in]
[members_logged_in]Tematy prezentacji:
- Krótkie przedstawienie się uczestników - głównych obszarów odpowiedzialności oraz zainteresowań;
- Czas pooling po polsku - Katarzyna Doboszyńska, Grupa Eurocash;
- Cash pooling krajowy i międzynarodowy w polskiej grupie kapitałowej - Jacek Matyjasik, Grupa Orlen;
- Zarządzanie należnościami/windykacja - co jeszcze można zrobić dla firmy i siebie - casus samodzielnego outsourcingu windykacji - Jacek Riciński, Cezex;
- CEE Netting, Justyna Nałęcz-Chmielewska, PWC;
- Podejście do walut i zabezpieczenia ryzyka walutowego w pierwszych miesiącach kryzysu finansowego - Maciej Müldner, Skanska S.A.
- Working Capital (Skanska)
[/members_logged_in]
[/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="off" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)Moderator[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="3.22.3" custom_padding="0px|||||"][et_pb_row custom_padding="0px|||||" _builder_version="3.22.3" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.0.47"][et_pb_text _builder_version="3.22.4" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat"]
13-14 luty 2009 - Wronki k. Poznania
W niełatwym roku po wybuchu kryzysu finansowego zdecydowaliśmy się na trochę inną konwencję konferencji i zorganizowaliśmy dwudniowe spotkanie tylko dla członków Stowarzyszenia. Zależało nam na wzajemnym poznaniu się oraz stworzeniu kameralnej atmosfery, w której poza przygotowanymi przez Członków Stowarzyszenia prezentacjami odbyłaby się wymiana doświadczeń na temat pracy Skarbnika w ostatnich miesiącach.
Zamysł się udał. Do zarezerwowanego przez kolegów z Amica Wronki S.A. hotelu Olympic przybyło 25 osób! Dyskutowaliśmy na temat współpracy z bankami i instytucjami finansowymi, zarządzania ryzykiem kursowym oraz o innych aspektach pracy Skarbnika wynikłych z kryzysowej sytuacji na rynku finansowym.
A wieczorem bawiliśmy się na Biesiadzie Skarbnika!
[members_not_logged_in]
Tematy prezentacji (treść wybranych prezentacji jest dostępna dla Członków Stowarzyszenia po zalogowaniu):
- Krótkie przedstawienie się uczestników - głównych obszarów odpowiedzialności oraz zainteresowań
- Zabezpieczenia płatności i ryzyka kontrahentów - nietypowe podejście w okresie kryzysu finansowego - Maciej Müldner, Skanska S.A.
- Cash-pool i co dalej? Doświadczenia w zarządzaniu płynnością na przykładzie Grupy Budimex - Zbiegniew Kamecki, Budmiex S.A.
- Zarządzanie kapitałem obrotowym na przykładzie Kraft Foods Polska S.A. - Adam Woźniak, Kraft Foods Polska S.A.
- Dyskusja panelowa
[/members_not_logged_in]
[members_logged_in]
Tematy prezentacji:
- Krótkie przedstawienie się uczestników - głównych obszarów odpowiedzialności oraz zainteresowań
- Zabezpieczenia płatności i ryzyka kontrahentów - nietypowe podejście w okresie kryzysu finansowego - Maciej Müldner, Skanska S.A.
- Cash-pool i co dalej? Doświadczenia w zarządzaniu płynnością na przykładzie Grupy Budimex - Zbiegniew Kamecki, Budmiex S.A.
- Zarządzanie kapitałem obrotowym na przykładzie Kraft Foods Polska S.A. - Adam Woźniak, Kraft Foods Polska S.A.
- Dyskusja panelowa
[/members_logged_in]
[/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="off" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)Moderator[et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="3.22.3" custom_padding="0px|||||"][et_pb_row custom_padding="0px|||||" admin_label="row" _builder_version="3.22.3" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.0.47"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="3.22.4" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" custom_padding="0px||0px|||"]
9 czerwca 2008, Businessman Institute, Wawer
9 czerwca 2008, w Businessman Institute w Wawrze odbyła się pierwsza konferencja organizowana przez nasze Stowarzyszenie z myślą o potrzebach skarbników korporacyjnych. Tematem przewodnim konferencji były systemy informatyczne wspomagające działalność treasury. Prelegentami byli członkowie Stowarzyszenia oraz zaproszeni Goście (CITI Bank Handlowy, SAS Institute, Dom Maklerski TMS Brokers).
Członkowie Stowarzyszenia prezentowali własne rozwiązania informatyczne używane na co dzień w ich pracy. Kalkulator ryzyka walutowego stworzony w ABB wzbudzał wiele emocji i dodatkowych pytań. Bardzo ożywiona dyskusja toczyła się również po prezentacji aplikacji wspomagania działalności Treasury stworzonej na wewnętrzne potrzeby firmy Skanska.
Nasi Goście przedstawili profesjonalne aplikacje stworzone do wspomagania pracy Skarbników.
Na konferencję przybyło kilkadziesiąt osób. W przerwach kawowych i w czasie smacznego lunchu toczyły się rozmowy zawodowe i towarzyskie.
Tak właśnie wyobrażaliśmy sobie naszą pierwszą konferencję - we wspaniałym, pełnym zieleni miejscu, które umożliwia oderwanie się od zawodowego pośpiechu (a jeszcze pogoda dopisała nam znakomicie!) z obecnością profesjonalistów w dziedzinie Treasury, dającą możliwość wymiany doświadczeń a także zawarcia zawodowych znajomości.
[members_not_logged_in]
Tematy prezentacji (treść dostępna dla Członków Stowarzyszenia po zalogowaniu):- Kalkulator ryzyka walutowego, ABB
- KORAB - czyli korporacyjna aplikacja wspomagania działalności Treasury, Skanska
- Treasury Vision - zintegrowany system zarządzania środkami pieniężnymi, Citi Handlowy
- System Zarządzania Przepływami Pieniężnymi, SAS Institute
SAS Risk Management - Rachunkowość Zabezpieczeń, SAS Institute - TMS Direct - profesjonalny system informacyjno-transakcyjny dla Departamentu Skarbu, Dom Maklerski TMS Brokers
[/members_not_logged_in]
[members_logged_in]Tematy prezentacji:- Kalkulator ryzyka walutowego, ABB
- KORAB - czyli korporacyjna aplikacja wspomagania działalności Treasury, Skanska
- Treasury Vision - zintegrowany system zarządzania środkami pieniężnymi, Citi Handlowy
- System Zarządzania Przepływami Pieniężnymi, SAS Institute
SAS Risk Management - Rachunkowość Zabezpieczeń, SAS Institute - TMS Direct - profesjonalny system informacyjno-transakcyjny dla Departamentu Skarbu, Dom Maklerski TMS Brokers
[/members_logged_in]
[/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="off" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
-
AutorWpisy