Odpowiedź forum utworzona

Oglądasz 15 wpisów - 106 z 120 (wszystkich: 129)
  • Autor
    Wpisy
  • [et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_row admin_label="row" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"]

    30 maja 2019 w Małej Warszawie - art & business odbyło się spotkanie tematyczne „Podatek u źródła – zmiany i ich konsekwencje, jak przygotować się na zmiany”. Partnerem spotkania była firma Crido.

    Spotkanie przyniosło wiele cennych informacji na ten bardzo aktualny temat.

    Prezentacja ze spotkania oraz objaśnienia MF dostępne są dla członków Stowarzyszenia po zalogowaniu.


    [members_logged_in]

    Plik do pobrania:

    Prezentacja Crido

    Projekt objaśnień podatkowych WHT


    [/members_logged_in]

    [/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.16" custom_margin="||27px|||" global_colors_info="{}" global_module="5868" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

    [et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_row admin_label="row" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"]

    Zwycięzcą V edycji konkursu na pracę magisterską i licencjacką z zakresu skarbowości korporacyjnej został Adrian Wilkołek z UMCS za pracę "Cash pooling a opodatkowanie podatkiem u źródła odsetek pochodzących od podmiotów zagranicznych". Wręczenie dyplomu odbyło się w dn. 12 kwietnia 2019 podczas XII Konferencji PCTA.

    [/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_padding="||0px|||" global_colors_info="{}" global_module="10792" theme_builder_area="post_content"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][et_pb_divider _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_margin="||-1px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_divider][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.21.0" custom_margin="||27px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

    W odpowiedzi na: Spotkanie tematyczne “Podatek u źródła” #5861

    [et_pb_section fb_built="1" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_row _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"]

    Pod koniec maja, we współpracy z CRIDO, organizujemy dla Was spotkanie tematyczne dot. zmian w obszarze podatku u źródła (WHT).

    Zmiany w zakresie WHT były jednym z tematów, który znaczna część z Was wskazywała jako jeden z najpilniejszych, które chcielibyście abyśmy poruszyli na naszych spotkaniach w tym roku. Nadarza się więc dobra okazja, aby przy pomocy ekspertów z CRIDO poszerzyć, potwierdzić czy też zweryfikować wiedzę w tym obszarze.

    Cieszymy się, że udało nam się tak szybko wyjść naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Zatem dla przypomnienia:
    Temat: „Podatek u źródła – zmiany i ich konsekwencje, jak przygotować się na zmiany”
    Partner: CRIDO
    Termin: 30.05.2019 (czwartek), godz. 17:00 (prosimy o punktualne przybycie)
    Miejsce: Mała Warszawa - art & business - Otwocka 14, Warszawa

    Ze względów organizacyjnych (rezerwacja mniejszej/większej sali) prosimy o jak najszybsze zgłoszenia udziału do Ani Augustynowicz (anna.augustynowicz@pcta.pl).


    [members_logged_in]

    Plik do pobrania:

    Prezentacja Crido


    [/members_logged_in]
    [/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.16" custom_margin="||27px|||" global_colors_info="{}" global_module="5868" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

    W odpowiedzi na: Informacja po Walnym Zebraniu Członków 13.04.2019 #5459

    [et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="3.22.3" custom_padding="0px|||||"][et_pb_row custom_padding="0px|||||" admin_label="row" _builder_version="3.22.3" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.0.47"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="3.22.4" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat"]

    Drodzy Skarbnicy,

    Podczas XXII Konferencji PCTA odbyło się Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia Polskich Skarbników Korporacyjnych. Podczas spotkania w dniu 13.04.2019 roku członkowie Stowarzyszenia wybrali Zarząd oraz Komisję Rewizyjną na dwuletnią kadencję w następującym składzie:

    Małgorzata J. Grzegory – Prezes Zarządu

    Aleksandra Filipowicz – Wiceprezes  Zarządu, Sekretarz

    Jacek Wnuk – Wiceprezes Zarządu

    Małgorzata Fajdek – Członek Zarządu, Skarbnik

    Robert Koszela – Członek Zarządu

    Jacek Ruciński – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

    Maciej Lipiński – Członek Komisji Rewizyjnej

    Adam Marczak – Członek Komisji Rewizyjnej

    Marcin Miazga – Członek Komisji Rewizyjnej.

    Przy tej okazji chcielibyśmy podziękować Maćkowi Müldnerowi, jednemu z założycieli Stowarzyszenia i Prezesowi Zarządu, za jego nieoceniony wkład w rozwój Stowarzyszenia, licząc na jego dalszy, aktywny udział z życiu „skarbniczej” społeczności.

    Pozdrowienia

    Zarząd PCTA

    [/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="off" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

    W odpowiedzi na: Walne Zebranie Członków 13.04.2019 #5332

    [et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="3.22.3" custom_padding="0px|||||"][et_pb_row custom_padding="0px|||||" admin_label="row" _builder_version="3.22.3" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.0.47"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="3.22.4" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat"]Drodzy Skarbnicy,

    Podczas XXII Konferencji PCTA odbędzie się Walne Zebranie Członków, które jest częścią sobotniej sesji konferencji.

    Liczymy na Waszą frekwencję, bo to jest dla nas wszystkich - członków Stowarzyszenia ważna sprawa. Przypominamy, że osoby, które nie mogą uczestniczyć w Walnym, mogą upoważnić inną osobę do głosowania w swoim imieniu.

    Przypominamy również, że podczas Zebrania nastąpi podsumowanie działalności mijającej kadencji Zarządu i wybory władz Stowarzyszenia na kolejną dwuletnią kadencję. Jeśli ktoś z Was chciałby kandydować do władz  Stowarzyszenia (Zarządu lub Komisji Rewizyjnej), prosimy o kontakt z Anią Augustynowicz: anna.augustynowicz@pcta.home.pl.

    Ponadto podczas Walnego Zebrania chcielibyśmy zainicjować dyskusję, podczas której porozmawiamy o tym, jaką mamy wizję Stowarzyszenia, czego oczekujemy od Stowarzyszenia i od siebie.

    Zaproszenie na Walne Zebranie Członków

    Na mocy par. 12 pkt 1. Statutu Stowarzyszenia Polskich Skarbników Korporacyjnych (SPSK) zwołuję w imieniu Zarządu Walne Zebranie Członków SPSK w dniu 13 kwietnia 2019 roku o godzinie 11:00 w hotelu Holiday Inn w Józefowie, ul. Telimeny 1, 05-420 Józefów k. Warszawy.

    Jednocześnie, w wypadku gdyby z braku odpowiedniej liczby uczestników w pierwszym terminie Walne Zebranie nie doszło do skutku, zgodnie z par. 14 pkt 2. wyznaczam w imieniu Zarządu drugi termin Walnego Zebrania Członków w dniu 13 kwietnia 2019 roku o godzinie 12:00 w hotelu Holiday Inn w Józefowie, ul. Telimeny 1, 05-420 Józefów k. Warszawy.

    Porządek obrad:

    1. Otwarcie obrad przez Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej lub jego zastępcę.
    2. Wybór Przewodniczącego Zebrania.
    3. Wyznaczenie przez Przewodniczącego Zebrania protokolanta.
    4. Wyznaczenie przez Przewodniczącego Zebrania Komisji Skrutacyjnej.
    5. Sprawozdanie Zarządu z działalności Stowarzyszenia, raport na temat wynagrodzeń  i sprawozdanie finansowe za rok 2018.
    6. Złożenie przez Komisję Rewizyjną pisemnego sprawozdania z działalności i wyników oceny Sprawozdania Zarządu.
    7. Wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Zarządu.
    8. Zatwierdzenie sprawozdania Zarządu za rok 2018.
    9. Zatwierdzenie raportu na temat wynagrodzeń członków za rok 2018.
    10. Zatwierdzenie sprawozdania finansowego za rok 2018.
    11. Zatwierdzenie podziału wyniku finansowego Stowarzyszenia za rok 2018.
    12. Zatwierdzenie sprawozdania Komisji Rewizyjnej za rok 2018.
    13. Głosowanie nad udzieleniem / nieudzieleniem absolutorium Zarządowi oraz Komisji Rewizyjnej.
    14. Uchwalenie wysokości składek na rok 2019.
    15. Informacja Zarządu o nowych członkach oraz planach na rok 2019.
    16. Zgłoszenie kandydatów do nowych władz SPSK.
    17. Wybór nowych władz SPSK: Komisji Rewizyjnej oraz Zarządu na dwuletnią kadencję.
    18. Wolne wnioski.
    19. Zamknięcie Walnego Zebrania Członków SPSK.


    Walne Zebranie SPSK pracuje według ustalonego porządku obrad. Proponowany porządek obrad może być przez Walne Zebranie SPSK zmieniony lub rozszerzony. Porządek nie może być rozszerzony o punkty dotyczące zmiany Statutu lub rozwiązania Stowarzyszenia.

    Sprawozdanie finansowe, sprawozdanie Zarządu i sprawozdanie Komisji Rewizyjnej będą dostępne do wglądu dla zainteresowanych członków Stowarzyszenia od 30 marca 2019 roku po wcześniejszym umówieniu się (kontakt: Anna Augustynowicz, asystent Zarządu, e-mail: anna.augustynowicz@pcta.home.pl).

    Pozdrowienia

    Zarząd PCTA
    [/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="off" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

    W odpowiedzi na: XXII Konferencja PCTA #5317

    [et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_row admin_label="row" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="4.21.0" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"]

    Drodzy Skarbnicy,

    Nasza wiosenna konferencja coraz bliżej. Mamy już dla Was wstępną agendę.

    XXII Konferencja PCTA - pierwsze warsztaty dla skarbników pod hasłem: „Nowe technologie w służbie finansów” odbędzie się w dniach 11-13.04.2019 w hotelu Holiday Inn w Józefowie k. Warszawy.

    Konferencję rozpoczniemy w czwartek o godzinie 17.00. Planujemy na ten dzień prezentacje przygotowane przez członków PCTA. Jak wiecie, są to najciekawsze wystąpienia oparte na doświadczeniach naszych kolegów.

    Piątek będzie głównym dniem konferencji, już z udziałem partnerów. Odbędą się wtedy prezentacje i warsztaty związane z tematem przewodnim konferencji, a całość podsumujemy panelem dyskusyjnym (tematy prezentacji i warsztatów przekażemy Wam po ich dokładnym ustaleniu). Zakończymy ten dzień tradycyjną Biesiadą Skarbnika.

    W sobotę 13.04.2019 odbędzie się Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia, podczas którego nastąpi podsumowanie działalności mijającej kadencji Zarządu i wybory władz Stowarzyszenia na kolejną dwuletnią kadencję. Jeśli ktoś z Was chciałby kandydować do władz  Stowarzyszenia (Zarządu lub Komisji Rewizyjnej), prosimy o kontakt z Anią Augustynowicz: anna.augustynowicz@pcta.home.pl.

    Zgłoszenia przyjmujemy na adres Ani Augustynowicz: anna.augustynowicz@pcta.home.pl do dnia 8.03.2019. Liczba pokoi jest ograniczona, zatem decyduje kolejność zgłoszeń.

    Pozdrowienia

    Zarząd PCTA

    [/et_pb_text][et_pb_text _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" global_colors_info="{}"]

     

    Agenda konferencji

    Prezentacje z konferencji:
    Prezentacja ANDRA
    Prezentacja Citi Handlowy
    Prezentacja HSBC
    Prezentacja MAK
    Prezentacja Santander
    Prezentacja Neuca
    Prezentacja "Turkusowa organizacja"

    [/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.16" custom_margin="||27px|||" global_colors_info="{}" global_module="5868" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

    W odpowiedzi na: Konkurs “Prognozy finansowe na rok 2019” #5238

    [et_pb_section fb_built="1" _builder_version="3.22.3" custom_padding="138px|||||"][et_pb_row _builder_version="3.25" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.25" custom_padding="|||" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text _builder_version="4.3.4" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" hover_enabled="0"]

    Drogie Skarbniczki,
    Drodzy Skarbnicy,

    Podczas naszego piątkowego spotkania oficjalnie otworzyliśmy Konkurs "Prognozy finansowe na rok 2019". Wszystkim, którzy byli w piątek nieobecni, przypominamy, że Partnerem Konkursu ponownie został Bank Handlowy w Warszawie SA (Citi Handlowy). Eksperci Citi Handlowego, w czasie trwania naszego Konkursu, będą komentować dla nas wydarzenia na rynkach finansowych oraz kondycję polskiej gospodarki przez pryzmat par walutowych, stawek procentowych i wskaźników makroekonomicznych, które będziemy prognozować w ramach Konkursu.

    Citi Handlowy podsumuje również 2019 rok na rynkach finansowych i w gospodarce podczas spotkania w grudnia 2019 r. na naszym tradycyjnym Śledziku, podczas którego nastąpi ogłoszenie wyników Konkursu i wręczenie nagród zwycięzcom.

    W załączeniu przesyłamy Wam Arkusz prognoz konkursowych, który prosimy wypełnić Waszymi prognozami i przesłać do dnia 24 lutego 2019 r. na adres anna.augustynowicz@pcta.pl

    Wszelkie pytania związane z Konkursem prosimy kierować do Roberta Koszeli (robert.koszela@pcta.pl).

    Pozdrawiamy,

    Zarząd PCTA

    [members_logged_in]

    Pliki do pobrania:

    Arkusz konkursowy
    Regulamin konkursu "Prognozy finansowe na rok 2019"
    Klauzula informacyjna
    "Polska - normalizacja wzrostu" - prezentacja Banku Handlowego SA


    [/members_logged_in]

    [/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

    W odpowiedzi na: Śledzik PCTA 7 grudnia 2018 #5049

    [et_pb_section fb_built="1" _builder_version="3.22.3"][et_pb_row _builder_version="3.22.3" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.0.47"][et_pb_text _builder_version="3.19" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat"]

    Kochani Skarbnicy,

    Czas płynie nieubłaganie i przed nami kolejne raportowanie i zamknięcie roku… ale zanim to nastąpi, czeka nas jeszcze kilka przyjemnych chwil, w tym nasze coroczne spotkanie „Śledzik”, na które serdecznie Was zapraszamy.

    Spotykamy się 7 grudnia 2018 roku w „Małej Warszawie Art & Business” przy ul. Otwockiej 14 w Warszawie,planowane rozpoczęcie -  godz. 17:00.

    Citi Handlowy – Partner Konkursu PCTA „Prognozy finansowe na rok 2018” przygotuje dla nas makroekonomiczne podsumowanie roku i pewnie też podzieli się z nami przewidywaniami, czego możemy się spodziewać w 2019 roku, a zapowiada się niezwykle interesujący rok.

    Podczas „Śledzika” nagrodzimy zwycięzców konkursu, którzy w tym roku najtrafniej przewidzieli kursy głównych par walutowych, poziom stóp procentowych i wskaźników. Przypominamy, że w tym roku wśród wszystkich uczestników Konkursu rozlosujemy nagrodę dodatkową za udział w Konkursie! Nie może więc Was zabraknąć 😊.

    Ponadto, jak zawsze na grudniowym spotkaniu, przedstawimy podsumowanie działalności PCTA w bieżącym roku. Oczywiście będzie również czas na życzenia świąteczne i rozmowy.

    [members_logged_in]Członkowie spoza Warszawy mogą liczyć na dofinansowanie kosztu noclegu w wysokości do 100 zł, w dowolnym hotelu. Nocleg należy zarezerwować samemu i wziąć fakturę na siebie. Osoby, które zdecydują się na skorzystanie z naszej propozycji, prosimy najpierw o zgłoszenie się do Ani Augustynowicz i potwierdzenie zamiaru skorzystania z naszej oferty dofinansowania.[/members_logged_in] Zamiar udziału w spotkaniu prosimy zgłaszać na adres Ani Augustynowicz (anna.augustynowicz@pcta.pl) do 30 listopada 2018 r.

    Serdecznie zapraszamy!

    Zarząd PCTA

    [members_logged_in]Do pobrania:

    Wyniki konkursu 2018

    Prezentacja ekonomiczna [Citi Handlowy][/members_logged_in]

     

     

    [/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="off" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

    [et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_row admin_label="row" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"]

    Laureaci IV edycji konkursu na pracę magisterską i licencjacką z zakresu skarbowości korporacyjnej:

    I miejsce: Elżbieta Hałasa - Szkoła Główna Handlowa - "Cash pooling w grupach kapitałowych - studium przypadku"

    II miejsce: Pola Sarnowska - Akademia Leona Koźmińskiego - "Ownership structure, Investment and Dividends in Founder & Family Businesses in the Polish Stock Market"

    III miejsce: Szymon Marcinkowski - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie - "Zarządzanie ryzykiem walutowym w przedsiębiorstwie na przykładzie KGHM Polska Miedź SA"

    [/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_padding="||0px|||" global_colors_info="{}" global_module="10792" theme_builder_area="post_content"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][et_pb_divider _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_margin="||-1px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_divider][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.21.0" custom_margin="||27px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

    W odpowiedzi na: XV Konferencja PCTA #5503

    [et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="3.22.3" custom_padding="0px|||||"][et_pb_row custom_padding="0px|||||" admin_label="row" _builder_version="3.22.3" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.0.47"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="3.22.4" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat"]

    XV Konferencja PCTA odbędzie się w dniach 15 - 17 października w Józefowie k/Warszawy.

    Agenda Konferencji:

    CZWARTEK 15 Października 2015

    Spotykamy się ok 17:30, by porozmawiać we własnym gronie o nurtujących nas tematach, do czego podstawą będą prezentacje przygotowane przez członków PCTA.

    PIĄTEK 16 października

    10:15 – 11:40 W bloku tematycznym nr 1

    • poznamy ogólną klasyfikację ryzyk i rodzajów zagrożeń w obszarze ubezpieczeń
    • zapoznamy się z przedstawionymi przez członków PCTA prezentacjami ryzyk i schematów ubezpieczenia podmiotów o odmiennej charakterystyce/profilu ryzyka (FMCG / telecom / construction)
    • w powiązaniu z powyższym oraz na podstawie wybranych branż zapoznamy się ze schematem pokrycia ubezpieczeniami według najlepszych znanych praktyk

    W przerwie przy kawowych stolikach tematycznych będziemy mogli w węższym gronie porozmawiać o niuansach ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej władz spółki (D&O), w tym poznać inne spojrzenie na polisę D&O nie tylko jako ochrony zarządu, ale także pracownika, prywatnego majątku, małżonka, partnera etc.

    Przy drugim stoliku kawowym porozmawiamy o ubezpieczeniu ryzyka terroryzmu i sabotażu, które w dobie rosnących zagrożeń geopolitycznych współczesnego świata stało się bardzo istotnym elementem obszaru ubezpieczeń.

    12:20 – 13:30 W bloku tematycznym nr 2

    • zapoznamy się z procesem organizacji odpowiedniego ubezpieczenia dla przedsiębiorstwa, oraz
    • poznamy rolę brokera w procesie organizacji ubezpieczeń weryfikując tezę, czy jest on niezbędny, a jeśli tak, to w jakich przypadkach możemy działać bez niego.

    14:30 – 15:45 W poobiednim bloku tematycznym nr 3

    • zapoznamy się z ryzykami niefinansowymi w obszarze bankowości i sposobami ich zabezpieczania z perspektywy rozwoju bankowości elektronicznej i grożących jej cyberryzyk, i ich reperkusji (np. kradzieże danych, kradzieże z kont/kart kredytowych; inne);
    • poznamy technologiczne możliwości zabezpieczeń przez cyberryzykami.

    W przerwie kawowej przy stolikach tematycznych zapoznamy się z dalszymi niuansami cyberryzyk, będziemy mogli również porozmawiać o zawiłościach procesów likwidacji szkód oraz poznamy innowacyjne rozwiązania informatyczne w obsłudze ubezpieczeń na przykładzie grupowych ubezpieczeń osobowych

    16:30 – 18:00 Część merytoryczną w piątek zwieńczymy blokiem tematycznym nr 4 poświęconym:

    • sposobom i modelom oceny ryzyka przez ubezpieczyciela, czyli ile kosztuje (WAS!) ryzyko i jak się je wycenia
    • procesom likwidacji szkód, w tym przez pryzmat case’ów lub niewłaściwej ochrony ubezpieczeniowej.

    Na tym zakończymy część merytoryczną Konferencji.

    [/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="off" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

    W odpowiedzi na: XIV Konferencja PCTA #5505

    [et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="3.22.3" custom_padding="0px|||||"][et_pb_row custom_padding="0px|||||" admin_label="row" _builder_version="3.22.3" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.0.47"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="3.0.74" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat"]

    Wielkimi krokami zbliża się wiosna, a wraz z nią nasza wiosenna konferencja. Będzie to już XIV Konferencja PCTA! Odbędzie się ona w terminie 16-18 kwietnia 2015 roku w hotelu Windsor w Jachrance, który będzie w tym terminie gościł wyłącznie uczestników naszej imprezy (adres hotelu: Jachranka 75, 05-140 Serock).

    Tematem konferencji będzie "Kapitał obrotowy". W trakcie konferencji, w sobotę, odbędzie się Walne Zebranie Członków, podczas którego nastąpi podsumowanie działalności w minionym roku oraz wybory władz stowarzyszenia na nową dwuletnią kadencję. W Walnym Zebraniu powinni uczestniczyć wszyscy członkowie stowarzyszenia. Agendę konferencji oraz dokładny program Walnego Zebrania prześlemy Wam w późniejszym terminie.

    Zarezerwujcie sobie termin w swoich kalendarzach oraz przesyłajcie zgłoszenia uczestnictwa do Ani Augustynowicz (na adres: anna.augustynowicz@pcta.pl). Termin nadsyłania zgłoszeń to 31 marca 2015 roku. Ale jeśli możecie, przesyłajcie swoje deklaracje uczestnictwa jak najwcześniej.

    Liczbę uczestników konferencji ograniczyliśmy tym razem do 120 miejsc. W związku z tym osoby, które będą czekały do ostatniej chwili z wysyłką swojego zgłoszenia mogą w przypadku pełnej frekwencji nie otrzymać potwierdzenia przyjęcia, a co za tym idzie nie będą mogły uczestniczyć w naszym spotkaniu (nie dotyczy to tylko sobotniego Walnego Zebrania Członków).

    [/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="off" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

    W odpowiedzi na: XIII Konferencja PCTA #5508

    [et_pb_section fb_built="1" _builder_version="4.16" custom_padding="0px|||||" global_colors_info="{}"][et_pb_row _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" custom_padding="0px|||||" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text _builder_version="4.17.4" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" hover_enabled="0" global_colors_info="{}" sticky_enabled="0"]

    Już 23 października o godzinie 17:00 spotykamy się na XIII Konferencji PCTA!

    Tym razem odbędzie się ona w Hotelu Mazurkas. Wybraliśmy go ze względu na dogodną lokalizację i łatwy dojazd z autostrady A2.

    Zgodnie z Waszymi oczekiwaniami wyrażonymi w ankiecie, która kończyła poprzednią konferencję, tematem nowej konferencji będzie „Cash Management”.

    Wszyscy zauważyliśmy potrzebę promocji innowacyjnej myśli naszych członków. Dlatego na tej konferencji będzie aż siedem prezentacji z udziałem naszych koleżanek i kolegów. Wzorem poprzedniej konferencji zorganizowaliśmy również panel dyskusyjny w nadziei, że będzie owocnym podsumowanie naszych rozmów. Jak zwykle bogata agenda konferencji pozwoli każdemu znaleźć coś dla siebie.

    Pamiętajcie, że spotykamy się 23 października punktualnie o godzinie 17:00. Rozpoczniemy od trzech prezentacji naszych członków, które wprowadzą nas w temat zarządzania płatnościami, gotówką oraz systemami komunikacyjnymi pomiędzy bankiem a przedsiębiorstwem.

    Partnerzy XIII Konferencji PCTA:
    Andra oraz Bank Millennium

    Partnerzy wspierający XIII Konferencji PCTA:
    Citibank Handlowy, ING Bank Śląski, Societe Generale, Thomson Reuters

    O wrażenia artystyczne w trakcie wieczornych kolacji oraz tradycyjną najlepszą kawę na świecie zadbają nasi sponsorzy. Nie obejdzie się też bez stałego punktu programu, czyli konkursu "Jacka To Melodia" w trakcie piątkowej Biesiady Skarbnika.

    Szczegółowa agenda w załączeniu.

    Prosimy zgłaszajcie swój udział na adres Ani (anna.augustynowicz@pcta.pl). W zgłoszeniu prosimy podać datę przyjazdu i wyjazdu (jeśli obowiązki nie pozwolą Wam uczestniczyć w całym programie konferencji). Ostateczny termin wysyłania zgłoszeń to 6 października (po tym dniu nie gwarantujemy zapewnienia uczestnictwa). Jednak pamiętajcie, im szybciej się zgłosicie tym łatwiej będzie nam zorganizować to spotkanie.

    Jeśli macie wśród swoich znajomych osoby, które mogą być zainteresowane członkostwem w naszym stowarzyszeniu, a co za tym idzie uczestnictwem w konferencji skierujcie ich do nas. Jeśli zdążą złożyć deklaracje i opłacić składkę to mogą także dołączyć do nas już w październiku !!!

    Oczywiście jak zawsze uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne dla wszystkich członków PCTA, którzy opłacili składki członkowskie za rok 2014.

    [/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868" global_colors_info="{}"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

    W odpowiedzi na: XII Konferencja PCTA #5780

    [et_pb_section fb_built="1" _builder_version="4.16" custom_padding="0px|||||" global_colors_info="{}"][et_pb_row _builder_version="4.16" custom_padding="0px|||||" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"]

    20-22 Marca 2014, Hotel Warszawianka, Jachranka

    Siostry i Bracia w Skarbie 🙂

    Już 20 marca spotykamy się na kolejnej Konferencji PCTA, której tematem będzie zarządzanie ryzykiem finansowym. Ze względu na swoją złożoność wymaga on szczególnej staranności w doborze prelegentów i dobrego przygotowania merytorycznego. Oferujemy Wam możliwość poszerzenia swojej wiedzy oraz wymiany doświadczeń w gronie kolegów „po fachu”. Poziom naszych konferencji jest daleko wyższy od innych organizowanych komercyjnie, w których za uczestnictwo musielibyśmy zapłacić kilka tysięcy złotych!

    Wasze opinie w ankietach także potwierdzają wysoką jakość naszych spotkań, zarówno od strony merytorycznej jak i od strony mniej oficjalnej.

    Agenda Konferencji gwarantuje kompleksowe podejście do tematu zarządzania ryzykiem finansowym, począwszy od zbudowania polityki zarządzania ryzykiem finansowym, poprzez omówienie różnych strategii, struktur organizacyjnych, podziału ról i odpowiedzialności. Program merytoryczny przewiduje prezentacje uznanych prelegentów, w tym gości z centrum światowych finansów Londyńskiego CITY, autorów wielu książek i artykułów branżowych.

    Program pozamerytoryczny także jest atrakcyjny. Pierwszy wieczór spędzimy razem z kolegami z Citibanku. Osoby, które pamiętają ostatnią konferencję, chyba nie potrzebują dalszych rekomendacji 🙂 Drugi wieczór to wspólna kolacja, muzyka, tańce i konkursy...

    Miło mi Was poinformować, że zakończyliśmy proces wyboru partnerów naszej konferencji.

    Po raz pierwszy spotkamy się na konferencji z bankami HSBC, BNP Paribas oraz PKO Bankiem Polskim. Jako główny partner wystąpi także, znany nam z poprzednich konferencji, Citi Handlowy.

    Wspierającymi partnerami będą banki ING Bank Śląski i Bank Zachodni WBK oraz Thomson Reuters i OpusCapita.

    Spotykamy się w Hotelu Warszawianka w Jachrance nad Zalewem Zegrzyńskim, (http://www.warszawianka.pl). Pokoje jednoosobowe z bezpłatnym dostępem do największego Aqua Parku w okolicach jeziora Zegrzyńskiego.

    Przypominamy wszystkim, którzy zwlekają z przysyłaniem zgłoszeń, że termin upływa 7 marca.

    Dla wszystkich członków Stowarzyszenia każda organizowana przez nas konferencja jest bezpłatna. Jedynym warunkiem jest wpłata aktualnej składki członkowskiej i wysłanie swojego zgłoszenia uczestnictwa na podany adres email (anna.augustynowicz@pcta.pl).

    Jednocześnie pamiętajcie, że w sobotę 22 marca odbędzie się Walne Zebranie członków Stowarzyszenia, w którym każdy z nas powinien uczestniczyć.

    Zarząd PCTA

    [/et_pb_text][et_pb_text _builder_version="4.17.4" hover_enabled="0" global_colors_info="{}" sticky_enabled="0"]

    [members_not_logged_in]
    Materiały z Konferencji do pobrania tylko przez zalogowanych Członków.
    [/members_not_logged_in]

    [members_logged_in]
    Materiały do pobrania przez zalogowanych Członków:

    Prezentacja Davida Blooma (HSBC) nie będzie dostępna dla uczestników konferencji.

    [/members_logged_in]

    [/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868" global_colors_info="{}"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

    W odpowiedzi na: XI Konferencja PCTA #5753

    [et_pb_section fb_built="1" _builder_version="3.22.4" custom_padding="0px|||||"][et_pb_row custom_padding="0px|||||" _builder_version="3.22.4"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.22.4"][et_pb_text _builder_version="3.22.4"]

    XI Konferencja PCTA

    10-12 Października 2013, Hotel Narvil, Serock

    Kochane Skarbniczki i Mili Skarbniczkowie,

    Już 10 października o godzinie 17:00 spotykamy się na XI Konferencji PCTA !!!

    Wszyscy kojarzymy hotel Narvil w Serocku z naszą IX konferencją i wspomnienia te są na tyle miłe, że odważyliśmy się, po raz pierwszy w historii naszego stowarzyszenia, spotkać się na konferencji w sprawdzonym już miejscu: http://www.hotelnarvil.pl/ .

    Tym razem, zgodnie z Waszymi oczekiwaniami wyrażonymi w ankiecie, która kończyła poprzednią konferencję, ukierunkowaliśmy nasze dyskusje na temat nam wszystkim bliski, mianowicie: „Przegląd dostępnych źródeł finansowania”. Ze względu na objętość tego zagadnienia będziemy się starać tak ułożyć program, abyście mogli zapoznać się najkorzystniejszymi i najczęściej wykorzystywanymi metodami finansowania zarówno na rynku kapitałowym, jak i przy pomocy naszych niezastąpionych partnerów z sektora bankowego. Dokonaliśmy eklektycznego wyboru form finasowania, które wydają się na tyle uniwersalne, że większość z nas będzie mogła kiedyś z nich skorzystać.

    XI Konferencja jest pewnego rodzaju eksperymentem w zakresie formy omawiania zagadnień. Pozwoliliśmy sobie na zorganizowanie czterech paneli dyskusyjnych, do których zaprosimy zarówno naszych ukochanych sponsorów jak i naszych członków. Dyskusje panelowe będą wzbogacone o krótkie, nie dłuższe nich trzydziestominutowe, prezentacje tematyczne. Po zakończeniu konferencji ocenicie nasz pomysł co do tej formy dyskusji i rozliczycie nas za ich przygotowanie.

    Jak zwykle bogata agenda konferencji pozwoli każdemu znaleźć coś dla siebie.

    Spotykamy się 10-go października - we czwartek wieczorem. Od godziny 17 podyskutujemy o instrumencie jakim jest obligacja, o charakterze zobowiązania jakie ciąży na emitentach, oraz o właściwościach rynków, na jakich takie emisje są dokonywane.

    Piątek rozpoczniemy od próby rozwiązania dylematu: rynek kapitałowy, czy rynek kredytowy jest dzisiaj atrakcyjniejszy jako miejsce poszukiwania dogodnego finansowania?

    W drugiej części dnia zajmiemy się zagadnieniem kosztu finansowania, tj. postaramy się przedyskutować elementy składowe kosztów obsługi długu poczynając od prowizji za emisję długu, odsetek od kapitału, obsługi prawnej, a kończąc na kosztach ciągłego procesu satysfakcjonowania kapitałodawców poprzez instytucję kowenantów zawartych w dokumentach finansowych. Dodatkowo w części tej wykorzystamy obecność jednej z najbardziej renomowanych kancelarii prawnych do omówienia głównych zmian, jakie czekają nas w otoczeniu prawnym w zakresie dokumentacji finansowej.

    Część trzecia będzie poświęcona alternatywnym formom finansowania. Tutaj będziemy chcieli wykorzystać kreatywność wszystkich uczestników konferencji w celu zrobienia listy najciekawszych obecnie dostępnych lokalnie rozwiązań.

    Równolegle do dyskusji panelowych ograniczona liczba osób będzie mogła skorzystać ze szkolenia w zakresie wykorzystania systemów Bloomberg oraz Reuters Eikon w zakresie analizy rynków obligacji. Osoby zainteresowane proszone są do złożenia deklaracji uczestnictwa w takim szkoleniu. Ze względu na ograniczenia natury organizacyjnej decydować będzie kolejność zgłoszeń.

    Zmaganie intelektualne tego dnia zakończymy podsumowaniem połączonym z niespodzianką dla naszych członków.

    Sobota - tradycyjne creme de la creme naszej konferencji - poświęcona będzie prezentacjom naszych członków okraszoną dyskusją z Robertem Pattersonem - autorem tez powstającej pracy doktorskiej: Short Term Revolving Lines of Credit to Finance Working Capital Needs: A Comparison Between Polish Practices and a Global Banking Orthodoxy

    SPONSORAMI XI KONFERENCJI BĘDĄ:

    Partnerzy XI Konferencji PCTA:
    Bank Millennium
    Bank Zachodni WBK
    Citibank Handlowy
    Bloomberg
    Fitch
    Partnerzy wspierający XI Konferencji PCTA:
    ING Bank Śląski
    Clifford Chance
    Thomson Reuters

    O wrażenia artystyczne w trakcie wieczornych kolacji oraz tradycyjną najlepszą kawę na świecie zadbają nasi sponsorzy. Nie obejdzie się też bez stałego punktu programu, czyli konkursu "Jacka To Melodia" w trakcie piątkowej biesiady okraszonego jak zawsze dużą ilością wspaniałych nagród.

    Proszę zgłaszajcie swój udział na adres Ani (anna.augustynowicz@pcta.pl). W zgłoszeniu prosimy podać datę przyjazdu i wyjazdu (jeśli obowiązki nie pozwolą Wam uczestniczyć w całym programie konferencji). Ostateczny termin wysyłania zgłoszeń to 27 września (po tym dniu nie gwarantujemy zapewnienia uczestnictwa). Jednak pamiętajcie, im szybciej się zgłosicie tym łatwiej będzie nam zorganizować to spotkanie. Ilość pokoi jednoosobowych jest ograniczona więc „kto pierwszy ten lepszy”. 🙂  Jeśli jesteście zdecydowani na konkretnego współlokatora do pokoju dwuosobowego prosimy o jego wskazanie w informacji zgłoszeniowej (najlepiej wraz z jego zgłoszeniem i zgodą). Przypominam o odpowiedzialnym składaniu deklaracji przybycia, prosząc jednocześnie o gremialne stawiennictwo.

    Jeśli macie wśród swoich znajomych osoby, które wg. Was mogą być zainteresowane członkostwem w naszym stowarzyszeniu a co za tym idzie uczestnictwem w konferencji skierujcie ich do nas. Jeśli zdążą złożyć deklaracje i opłacić składkę to mogą także dołączyć do nas już w październiku!!!

    Oczywiście jak zawsze uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne dla wszystkich członków PCTA, którzy opłacili składki członkowskie za rok 2013.

    Wasz Zarząd

    [/et_pb_text][et_pb_text _builder_version="3.22.4"]

    [members_not_logged_in]
    Materiały z Konferencji do pobrania tylko przez zalogowanych Członków.
    [/members_not_logged_in]

    [members_logged_in]
    Materiały do pobrania przez zalogowanych Członków:

    [/members_logged_in]

    [/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="off" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

    W odpowiedzi na: X Konferencja PCTA #5742

    [et_pb_section fb_built="1" _builder_version="3.22.4" custom_padding="0px|||||"][et_pb_row custom_padding="0px|||||" _builder_version="3.22.4"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.22.4"][et_pb_text _builder_version="3.22.4" custom_margin="||-2px|||"]

    14-16 Marca 2013, Hotel Windsor, Jachranka

    Kochane Skarbniczki i Mili Skarbniczkowie,

    Już 14 marca o godzinie 18:00 spotykamy się w hotelu Windsor w Jachrance na jubileuszowej, X Konferencji PCTA !!!

    Tym razem, zgodnie z Waszymi oczekiwaniami wyrażonymi w ankiecie, która kończyła poprzednią konferencję, skoncentrujemy się na zarządzaniu płynnością, ze szczególnym uwzględnieniem prognozowania przepływów finansowych.
    Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że przewidywanie przepływów środków pieniężnych jest procesem wielowątkowym, rozproszonym po całej organizacji, obarczonym ryzykiem subiektywnych sądów osób, z którymi często komunikacja jest utrudniona. Z drugiej strony postępująca automatyzacja połączona z informatyzacją, która dotyczy już chyba każdego działania w organizmach korporacyjnych, pozwalają wspólnie oczekiwać, że stoimy przed wyzwaniem usprawnienia procesu oraz polepszenia efektywności prognozowania przepływów.

    Aby ten cel wykonać dobrze, potrzebne nam będą cechy menedżerskie, które wydają się na tyle ważne, że stanowią o tytule jubileuszowej konferencji:
    "Prognozowanie przepływów finansowych - zadanie dla obdarzonych wyobraźnią, systematycznością oraz cierpliwością".

    Wyobraźnia będzie potrzebna, aby zmienić to co organizacja uważa za niezmienne. Dzięki systematyczności poukładamy to co w organizacji wydaje się nie do poukładania. Jednak bez cierpliwości nie doczekamy momentu, w którym nasze plany i działania przyniosą oczekiwane, ostateczne i długofalowe efekty.

    Jak zwykle bogata agenda konferencji pozwoli każdemu znaleźć coś dla siebie. Spotykamy się 14-go marca we czwartek wieczorem. O godzinie 18 pogadankę makroekonomiczną poprowadzi główny ekonomista ING Banku Śląskiego. Po niej ten sam bank zaprasza nas na pierwszą z jubileuszowych imprez. Niespodzianki gwarantowane!

    Cały piątek poświęcimy na rozmowy o płynności i prognozowaniu. Wszyscy nasi sponsorzy, ING Bank, Bank Millennium oraz Itella przygotowali specjalne prezentacje. Dodatkowo nasi członkowie przygotowali krótkie wystąpienia w temacie naszej konferencji. Wieczór, spędzimy na wspólnym biesiadowaniu i świętowaniu naszego jubileuszu. O wrażenia artystyczne w trakcie kolacji zadba Bank Millennium. Nie obejdzie się też bez stałego punktu programu, czyli konkursu "Jacka to melodia" okraszonego jak zawsze dużą ilością wspaniałych nagród.

    Sobota, to dzień poświęcony tylko dla nas. Przeprowadzimy Walne Zgromadzenie, podczas którego podsumujemy poprzedni rok, ale także wybierzemy władze na nową kadencję. Ponadto wysłuchamy jeszcze kilku prezentacji naszych członków.

    Proszę zgłaszajcie swój udział na adres Ani (anna.augustynowicz@pcta.pl). W zgłoszeniu prosimy podać datę przyjazdu i wyjazdu (jeśli obowiązki nie pozwolą Wam uczestniczyć w całym programie konferencji). Termin wysyłania zgłoszeń to 28 luty - jednak pamiętajcie, im szybciej się zgłosicie, tym łatwiej będzie nam zorganizować to spotkanie.

    Przypominam o odpowiedzialnym składaniu deklaracji przybycia, prosząc jednocześnie o gremialne stawiennictwo. Oczywiście uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne dla wszystkich członków PCTA, którzy opłacili składki członkowskie za rok 2013 🙂

    Wasz Zarząd

    [/et_pb_text][et_pb_text _builder_version="3.22.4" custom_padding="0px|||||"][members_not_logged_in]
    Materiały z Konferencji do pobrania tylko przez zalogowanych Członków.
    [/members_not_logged_in]
    [members_logged_in]
    Materiały do pobrania przez zalogowanych Członków:

    [/members_logged_in][/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="off" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Oglądasz 15 wpisów - 106 z 120 (wszystkich: 129)