Odpowiedź forum utworzona
-
AutorWpisy
-
Anna Augustynowicz (admin)
Moderator[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="4.16" custom_padding="0px|||||" hover_enabled="0" global_colors_info="{}" sticky_enabled="0"][et_pb_row _builder_version="4.21.0" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" custom_padding="0px|||||" hover_enabled="0" global_colors_info="{}" sticky_enabled="0"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.21.0" custom_padding="|||" hover_enabled="0" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||" sticky_enabled="0"][et_pb_text _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" hover_enabled="0" global_colors_info="{}" sticky_enabled="0"]
Tradycyjny Śledzik, czyli spotkanie przedświąteczne, a zarazem podsumowujące rok 2019, już za nami. Partner spotkania Citi Handlowy przedstawił nam makroekonomiczne podsumowanie roku. Następnie odbyło się rozstrzygnięcie konkursu dla członków PCTA „Prognozy finansowe na rok 2019”, którego Partnerem również był Citi Handlowy. Zwycięzca Główny, Zwycięzca Półrocza oraz zwycięzcy 7 kategorii konkursowych mogli cieszyć się z trafnego wytypowania wskaźników będących przedmiotem konkursu.
Gratulujemy Zwycięzcom!!!
Teraz czekamy już na wydarzenia nadchodzące w roku 2020, a najbliższe z nich to XXIV Konferencja PCTA w dniu 28.02.2020 r. (piątek), której tematami będą "Gwarancje – zabezpieczenia w działalności biznesowej", a także prognoza ekonomiczna na 2020 rok i inauguracja konkursu "Prognozy finansowe na rok 2020”.
[/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.16" custom_margin="||27px|||" global_colors_info="{}" global_module="5868" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)
Moderator[et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_row column_structure="2_3,1_3" admin_label="row" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="2_3" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="4.21.0" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" hover_enabled="0" global_colors_info="{}" sticky_enabled="0"]
Serdecznie zapraszamy Was na nasze coroczne spotkanie przedświąteczne, a zarazem podsumowujące rok, czyli na tradycyjnego „Śledzika”.
Spotykamy się 6 grudnia 2019 roku w „Małej Warszawie Art & Business” przy ul. Otwockiej 14 w Warszawie, planowane rozpoczęcie - godz. 17:00.
Podczas spotkania Partner Konkursu PCTA „Prognozy finansowe na rok 2019” – Citi Handlowy przedstawi nam makroekonomiczne podsumowanie roku.
Następnie przyjdzie czas na rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród zwycięzcom wszystkich kategorii konkursowych. Jeśli w tym roku nie znajdziecie się wśród zwycięzców, będziecie mieć kolejną szansę w konkursie przyszłorocznym . Ponadto wśród wszystkich uczestników konkursu rozlosujemy nagrodę dodatkową za udział w konkursie.
Jak zawsze przedstawimy też podsumowanie działalności PCTA w mijającym roku. A potem będzie czas na życzenia świąteczne i przyjacielskie rozmowy.
[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type="1_3" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text _builder_version="4.21.0" custom_margin="|59px||-1px||" custom_padding="||0px|0px||" hover_enabled="0" locked="off" global_colors_info="{}" sticky_enabled="0"]
Partner spotkania
Citi Handlowy
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version="4.21.0" _module_preset="default"][et_pb_column _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" type="4_4"][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.16" custom_margin="||27px|||" global_colors_info="{}" global_module="5868" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)
Moderator[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_row _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_text _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"]
W dniach 24-26 października 2019 r. miała miejsce XXIII Konferencja PCTA. Temat Konferencji brzmiał "Długi dług, czyli perspektywa długoterminowa – co i jak finansować + zmiany regulacyjne, które nas nie ominą…".
Dziękujemy wszystkim Partnerom i Uczestnikom!
[members_logged_in]
Materiały do pobrania:
Prezentacja Fitch Ratings "ESG"
Prezentacja Fitch Ratings "European High Yield Bonds"
Prezentacja Grzegorza Trautmana "Finansowanie projektów"
Prezentacja Huberta Matuszewskiego "Kredyt inwestycyjny"
Prezentacja Societe Generale Regulacje w sektorze bankowym
Prezentacja Romana Młodkowskiego "Zmiana. Nielubiana konieczność innowacji"
Prezentacja Rafała Zakrzewskiego "Benchmark rate reform"
[/members_logged_in]
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_padding="||0px|||" global_colors_info="{}" global_module="10792" theme_builder_area="post_content"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][et_pb_divider _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_margin="||-1px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_divider][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.21.0" custom_margin="||27px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)
Moderator[et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_row admin_label="row" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"]
28 października 2019 r. o godz. 17 na Wydziale Zarządzania przy ul. Szturmowej 1/3, Budynek B, sala B-303, odbędzie się spotkanie dla studentów. Doświadczeni finansiści Maciej Müldner, Financial Director & Risk Manager for Commercial Development Europe w Skanska, i Adam Marczak, Dyrektor Działu Skarbca Eurocash, podzielą się swoją wiedzą i będą odpowiadać na pytania dotyczące pracy w finansach.
Będzie można się dowiedzieć m.in.:
- Jakie prace w dziale finansów są najciekawsze
- Na czym polega praca skarbnika korporacyjnego
- Jak rozwijać karierę w finansach
Zapraszamy na to spotkanie!
[/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.16" custom_margin="||27px|||" global_colors_info="{}" global_module="5868" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)
Moderator[et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_row column_structure="2_3,1_3" admin_label="row" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="2_3" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="4.22.1" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" hover_enabled="0" global_colors_info="{}" sticky_enabled="0"]
Już za 2 tygodnie nasza XXIII Konferencja, pod hasłem: "Długi dług, czyli perspektywa długoterminowa – co i jak finansować + zmiany regulacyjne, które nas nie ominą…". Planujemy omówić nie tylko finansowanie długoterminowe, ale także najnowsze zmiany w regulacjach, które są dla nas, skarbników, bardzo istotne.
Wieczór z ciekawym człowiekiem miał pozostać niespodzianką. Ale ponieważ informacja o osobie, z którą się spotkamy, może pomóc Wam w upewnieniu się, że wieczoru czwartkowego absolutnie nie można opuścić, to informujemy, że człowiekiem tym będzie wszystkim nam dobrze znany Roman Młodkowski, dyrektor strategii i komunikacji w Operatorze Chmury Krajowej, a wcześniej m.in. redaktor naczelny i twórca TVN CNBC. Tematem wieczoru będzie „zmiana” i jej wpływ na nas.
Udało nam się także zaprosić wybitnego eksperta w tematyce LMA dr. Rafała Zakrzewskiego, który powie nam o najnowszych zmianach indeksów stawek referencyjnych, czego można się po tym spodziewać i jakie to będzie miało konsekwencje dla podpisywanych przez nas umów kredytowych. To jest wybitnie gorący temat.
Rozpoczynamy w czwartek o godz. 17.00. Zaczynamy od bloku dotyczącego regulacji, a wieczorem wspomniane powyżej spotkanie z Romanem Młodkowskim zatytułowane „Zmiana. Nielubiana konieczność innowacji”. W piątek zaczniemy od 9.30. Wysłuchamy kilku wystąpień dotyczących finansowania, zmian w indeksach stawek referencyjnych, potem prezentacje przygotowane przez naszych członków Stowarzyszenia, a całość podsumujemy elektryzującym panelem dyskusyjnym. Wieczorem tego dnia zapraszamy na tradycyjną Biesiadę Skarbnika. W sobotę proponujemy poranną zaprawę skarbnika, czyli wspólne bieganie z Prezes Małgosią, a po nim śniadanie, które będzie ostatnim punktem naszego spotkania.
[members_logged_in]
Agenda konferencji:
Agenda XXIII Konferencji PCTA
[/members_logged_in][/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type="1_3" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text _builder_version="4.22.1" width="76.6%" custom_margin="|59px|-4px|-1px||" custom_padding="||0px|0px||" hover_enabled="0" locked="off" global_colors_info="{}" sticky_enabled="0"]
Partner główny
Caixabank
Partnerzy wspierający
Bank Gospodarstwa Krajowego
Bank of China
CRIDO
Fitch Ratings
Santander Bank Polska
Societe Generale
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_padding="||0px|||" global_colors_info="{}" global_module="10792" theme_builder_area="post_content"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][et_pb_divider _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_margin="||-1px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_divider][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.21.0" custom_margin="||27px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)
Moderator[et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_row admin_label="row" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="4.21.0" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" hover_enabled="0" global_colors_info="{}" sticky_enabled="0"]
27 września 2019 r. spotkaliśmy się w Toruniu, w Centrum Logistyczno-Konferencyjnym NEUCA, na spotkaniu dotyczącym robotyki i ubezpieczeń związanych z ciągłością działania biznesu. Naszymi partnerami były firmy Donoria i ING Bank Śląski. Wysłuchaliśmy interesujących prezentacji: ING Banku Śląskiego na temat "Robotyka w biznesie", firmy Donoria na temat "Ubezpieczenia ciągłości działania na przykładzie NEUCA (BI/ Utrata Zysku/Cyber Risk/Ubezpieczenia maszyn)" i firmy Neuca na temat "Robotyka procesów na bazie własnych doświadczeń oraz automatyzacja w obszarze logistyki połączona ze zwiedzaniem Centrum Logistycznego NEUCA".
[members_logged_in]
Pliki do pobrania:
Prezentacja ING "Robotyka w biznesie"
[/members_logged_in][/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_padding="||0px|||" global_colors_info="{}" global_module="10792" theme_builder_area="post_content"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][et_pb_divider _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_margin="||-1px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_divider][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.21.0" custom_margin="||27px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)
Moderator[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_row column_structure="3_4,1_4" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="3_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text _builder_version="4.16" text_line_height="1.4em" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" width="99.5%" global_colors_info="{}"]
Już 27 września spotykamy się pięknym Toruniu. Wraz z naszymi partnerami rozwiniemy temat robotyki i ubezpieczeń związanych z ciągłością działania biznesu. Będziemy też mieć niepowtarzalną okazję zwiedzenia Centrum Logistycznego NEUCA, gdzie na stałe zagościły roboty. Warto skorzystać z tej możliwości. Szczegóły dostępne po zalogowaniu.
Termin: 27.09.2019 r. (piątek)
Miejsce: Toruń, ul. Forteczna 35/37, Centrum Logistyczno-Konferencyjne NEUCA
[members_logged_in]
Plan spotkania:
27.09.2019 (piątek)
16:00 – 16:10 Powitanie uczestników i gości
16:10 – 17:40 ING Bank Śląski - robotyka w biznesie
17:40 – 18:00 Przerwa kawowa
18:00 – 18:45 DONORIA - Ubezpieczenia ciągłości działania na przykładzie NEUCA (BI/Utrata Zysku/Cyber Risk/Ubezpieczenia maszyn)
18:45 – 19:30 NEUCA S.A. - robotyka procesów na bazie własnych doświadczeń oraz automatyzacja w obszarze logistyki połączona ze zwiedzaniem Centrum Logistycznego NEUCA
19:30 (orientacyjnie) – przejazd do hotelu *
20:30 – wspólna kolacja **
28.09.2019 (sobota)
Wspólne zwiedzanie Torunia, plan jest w trakcie przygotowania. Nasi koledzy z regionu mają kilka ciekawych pomysłów **
* Członkowie spoza Torunia mogą liczyć na dofinansowanie kosztu noclegu w wysokości do 100 zł, w dowolnym hotelu. Nocleg należy zarezerwować samemu i wziąć fakturę na siebie. Osoby, które zdecydują się na skorzystanie z naszej propozycji, prosimy najpierw o zgłoszenie się do Ani Augustynowicz i potwierdzenie zamiaru skorzystania z naszej oferty dofinansowania. Prosimy o jak najszybsze zgłoszenia, abyśmy mogli oszacować liczbę uczestników i zaproponować Wam możliwość noclegu w jednym hotelu, w korzystniejszych cenach przewidzianych dla naszej grupy.
** Piątkowy wieczór oraz sobotnie przedpołudnie to będzie dobry czas na poznawanie Torunia, na networking, a dla tych bardziej dociekliwych – dalsze rozmowy z przedstawicielami naszych partnerów. Szczegóły tej części spotkania przekażemy Wam już wkrótce, gdyż sporo zależy od liczby zgłoszeń.
Przypominamy, że aby wziąć udział w spotkaniu, należy mieć opłaconą składkę członkowską za 2019 rok.
[/members_logged_in]
Zgłoszenia i pytania przyjmujemy do 31 sierpnia, tradycyjnie na adres:
anna.augustynowicz@pcta.pl. Liczba uczestników jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.Serdecznie pozdrawiamy
Zarząd PCTA
[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type="1_4" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_text _builder_version="4.16" width="95.6%" custom_margin="|59px||-1px||" custom_padding="||314px|0px||" global_colors_info="{}"]
Partnerzy spotkania
Donoria
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version="4.21.0" _module_preset="default"][et_pb_column _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" type="4_4"][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.16" custom_margin="||27px|||" global_colors_info="{}" global_module="5868" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)
Moderator[et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_row admin_label="row" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"]
Kochani Skarbnicy,
Zapraszamy Was do udziału w XXIII Konferencji PCTA, która odbędzie się w dniach 24-26 października 2019 roku. Tematem przewodnim będzie finansowanie długoterminowe pod roboczym tytułem „Długi dług, czyli perspektywa długoterminowa – co i jak finansować”. Miejscem Konferencji będzie ponownie Hotel Holiday Inn w Józefowie k. Warszawy.
Konferencję planujemy rozpocząć w czwartek o godzinie 17:30 prezentacjami przygotowanymi przez członków naszego Stowarzyszenia. Piątek będzie jak zwykle głównym dniem konferencji wypełnionym prezentacjami związanymi z tematem przewodnim.
Agendę konferencji przedstawimy Wam w pierwszym tygodniu września.
Zgłoszenia przyjmujemy na adres Ani Augustynowicz: anna.augustynowicz@pcta.pl do dnia 30 września 2019.
Zachęcamy Was do przygotowania i wygłoszenia prezentacji członkowskiej. Przypominamy, że podjęcie takiej inicjatywy daje członkom aspirującym możliwość uzyskania członkostwa zwyczajnego.
Pozdrowienia
Zarząd PCTA
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_padding="||0px|||" global_colors_info="{}" global_module="10792" theme_builder_area="post_content"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][et_pb_divider _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_margin="||-1px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_divider][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.21.0" custom_margin="||27px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)
Moderator[et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_row admin_label="row" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="4.22.1" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" hover_enabled="0" global_colors_info="{}" sticky_enabled="0"]
Stowarzyszenie Polskich Skarbników Korporacyjnych, zrzeszające osoby zajmujące się zarządzaniem płynnością, finansowaniem i ryzykiem w przedsiębiorstwach, po raz szósty organizuje konkurs na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu skarbowości korporacyjnej. Naszym celem jest zwiększenie zainteresowania tematyką skarbowości korporacyjnej zarówno wśród studentów, jak i wykładowców. Przy pomocy konkursu chcemy zachęcić studentów i pracowników dydaktycznych do szerszego podejmowania tej tematyki.
Podobnie jak w latach poprzednich, konkurs skierowany jest do autorów prac magisterskich i licencjackich poświęconych zagadnieniom skarbowości korporacyjnej, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania płynnością i ryzyka finansowego. Autorzy prac muszą posiadać status absolwenta lub studenta szkoły wyższej lub innej placówki naukowej, a do konkursu zgłaszać można prace obronione w latach 2014 – 2019.
Prace należy składać pocztą, na adres Stowarzyszenia, ul. Domaniewska 47/10, 02-672 Warszawa. Na zgłoszenia czekamy do 31 grudnia 2019 r. Szczegółowe wymagania znajdują się w załączonym ogłoszeniu.
Poniżej zamieszczamy regulamin, formularz konkursowy oraz ogłoszenie o konkursie.
Pliki do pobrania:
Ogłoszenie o konkursie
Regulamin konkursu
Formularz konkursowy[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_padding="||0px|||" global_colors_info="{}" global_module="10792" theme_builder_area="post_content"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][et_pb_divider _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_margin="||-1px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_divider][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.21.0" custom_margin="||27px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)
Moderator[et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_row admin_label="row" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"]
Znany jest już termin naszej jesiennej konferencji. Odbędzie się ona
w dniach 24-26.10 2019 r. w Holiday Inn Warszawa Józefów i będzie to już XXIII Konferencja PCTA.[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_padding="||0px|||" global_colors_info="{}" global_module="10792" theme_builder_area="post_content"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][et_pb_divider _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_margin="||-1px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_divider][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.21.0" custom_margin="||27px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)
Moderator[et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_row admin_label="row" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="4.22.1" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" hover_enabled="0" global_colors_info="{}" custom_margin="||-3px|||" sticky_enabled="0"]
Konkurs trwa! Podsumowanie wyników konkursu po I kwartale przygotowane przez Partnera Konkursu - Citi Handlowy jest dostępne dla członków po zalogowaniu.
A wkrótce koniec pierwszego półrocza i kolejne podsumowanie wyników!
[members_logged_in]
Plik do pobrania:
Podsumowanie wyników po I kwartale
[/members_logged_in][/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_padding="||0px|||" global_colors_info="{}" global_module="10792" theme_builder_area="post_content"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][et_pb_divider _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_margin="||-1px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_divider][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.21.0" custom_margin="||27px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)
Moderator[et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_row admin_label="row" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"]
30 maja 2019 w Małej Warszawie - art & business odbyło się spotkanie tematyczne „Podatek u źródła – zmiany i ich konsekwencje, jak przygotować się na zmiany”. Partnerem spotkania była firma Crido.
Spotkanie przyniosło wiele cennych informacji na ten bardzo aktualny temat.
Prezentacja ze spotkania oraz objaśnienia MF dostępne są dla członków Stowarzyszenia po zalogowaniu.
[members_logged_in]
Plik do pobrania:
Projekt objaśnień podatkowych WHT
[/members_logged_in]
[/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.16" custom_margin="||27px|||" global_colors_info="{}" global_module="5868" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
2019-05-24 o 14:18 W odpowiedzi na: Wyniki V edycji konkursu na pracę magisterską i licencjacką #6068Anna Augustynowicz (admin)
Moderator[et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_row admin_label="row" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"]
Zwycięzcą V edycji konkursu na pracę magisterską i licencjacką z zakresu skarbowości korporacyjnej został Adrian Wilkołek z UMCS za pracę "Cash pooling a opodatkowanie podatkiem u źródła odsetek pochodzących od podmiotów zagranicznych". Wręczenie dyplomu odbyło się w dn. 12 kwietnia 2019 podczas XII Konferencji PCTA.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_padding="||0px|||" global_colors_info="{}" global_module="10792" theme_builder_area="post_content"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][et_pb_divider _builder_version="4.21.0" _module_preset="default" custom_margin="||-1px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_divider][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.21.0" custom_margin="||27px|||" global_colors_info="{}" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
Anna Augustynowicz (admin)
Moderator[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="4.16" global_colors_info="{}"][et_pb_row _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.16" custom_padding="|||" global_colors_info="{}" custom_padding__hover="|||"][et_pb_text _builder_version="4.16" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat" global_colors_info="{}"]
Pod koniec maja, we współpracy z CRIDO, organizujemy dla Was spotkanie tematyczne dot. zmian w obszarze podatku u źródła (WHT).
Zmiany w zakresie WHT były jednym z tematów, który znaczna część z Was wskazywała jako jeden z najpilniejszych, które chcielibyście abyśmy poruszyli na naszych spotkaniach w tym roku. Nadarza się więc dobra okazja, aby przy pomocy ekspertów z CRIDO poszerzyć, potwierdzić czy też zweryfikować wiedzę w tym obszarze.
Cieszymy się, że udało nam się tak szybko wyjść naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Zatem dla przypomnienia:
Temat: „Podatek u źródła – zmiany i ich konsekwencje, jak przygotować się na zmiany”
Partner: CRIDO
Termin: 30.05.2019 (czwartek), godz. 17:00 (prosimy o punktualne przybycie)
Miejsce: Mała Warszawa - art & business - Otwocka 14, WarszawaZe względów organizacyjnych (rezerwacja mniejszej/większej sali) prosimy o jak najszybsze zgłoszenia udziału do Ani Augustynowicz (anna.augustynowicz@pcta.pl).
[members_logged_in]
Plik do pobrania:
[/members_logged_in]
[/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="on" _builder_version="4.16" custom_margin="||27px|||" global_colors_info="{}" global_module="5868" theme_builder_area="post_content"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]Anna Augustynowicz (admin)
Moderator[et_pb_section fb_built="1" admin_label="section" _builder_version="3.22.3" custom_padding="0px|||||"][et_pb_row custom_padding="0px|||||" admin_label="row" _builder_version="3.22.3" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="3.0.47"][et_pb_text admin_label="Text" _builder_version="3.22.4" background_size="initial" background_position="top_left" background_repeat="repeat"]
Drodzy Skarbnicy,
Podczas XXII Konferencji PCTA odbyło się Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia Polskich Skarbników Korporacyjnych. Podczas spotkania w dniu 13.04.2019 roku członkowie Stowarzyszenia wybrali Zarząd oraz Komisję Rewizyjną na dwuletnią kadencję w następującym składzie:
Małgorzata J. Grzegory – Prezes Zarządu
Aleksandra Filipowicz – Wiceprezes Zarządu, Sekretarz
Jacek Wnuk – Wiceprezes Zarządu
Małgorzata Fajdek – Członek Zarządu, Skarbnik
Robert Koszela – Członek Zarządu
Jacek Ruciński – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Maciej Lipiński – Członek Komisji Rewizyjnej
Adam Marczak – Członek Komisji Rewizyjnej
Marcin Miazga – Członek Komisji Rewizyjnej.
Przy tej okazji chcielibyśmy podziękować Maćkowi Müldnerowi, jednemu z założycieli Stowarzyszenia i Prezesowi Zarządu, za jego nieoceniony wkład w rozwój Stowarzyszenia, licząc na jego dalszy, aktywny udział z życiu „skarbniczej” społeczności.
Pozdrowienia
Zarząd PCTA
[/et_pb_text][et_pb_post_nav in_same_term="off" _builder_version="3.22.7" custom_margin="||27px|||" global_module="5868"][/et_pb_post_nav][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]
-
AutorWpisy