Zaproszenie na Walne Zebranie Członków
Na mocy par. 12 pkt 1. Statutu Stowarzyszenia Polskich Skarbników Korporacyjnych (SPSK) zwołujemy w imieniu Zarządu Walne Zebranie Członków SPSK w dniu 4 września 2021 roku o godzinie 10.30 w hotelu „Cicha Woda” w Nieporęcie, ul. Zegrzyńska 10A, 05-126 Nieporęt k. Warszawy.
Jednocześnie, w wypadku gdyby z braku odpowiedniej liczby uczestników w pierwszym terminie Walne Zebranie nie doszło do skutku, zgodnie z par. 14 pkt 2. wyznaczamy w imieniu Zarządu drugi termin Walnego Zebrania Członków w dniu 4 września 2021 roku o godzinie 12:15 w hotelu „Cicha Woda” w Nieporęcie, ul. Zegrzyńska 10A, 05-126 Nieporęt k. Warszawy.
Porządek obrad:
- Otwarcie obrad przez Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej lub jego zastępcę.
- Wybór Przewodniczącego Zebrania.
- Wyznaczenie przez Przewodniczącego Zebrania protokolanta.
- Wyznaczenie przez Przewodniczącego Zebrania Komisji Skrutacyjnej.
- Sprawozdanie Zarządu z działalności Stowarzyszenia, raport na temat wynagrodzeń i sprawozdanie finansowe za rok 2020.
- Złożenie przez Komisję Rewizyjną pisemnego sprawozdania z działalności i wyników oceny Sprawozdania Zarządu.
- Wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Zarządu.
- Głosowanie nad zatwierdzeniem sprawozdania Zarządu za rok 2020.
- Głosowanie nad zatwierdzeniem raportu na temat wynagrodzeń członków za rok 2020.
- Głosowanie nad zatwierdzeniem sprawozdania finansowego za rok 2020.
- Głosowanie nad zatwierdzeniem podziału wyniku finansowego Stowarzyszenia za rok 2020.
- Głosowanie nad zatwierdzeniem sprawozdania Komisji Rewizyjnej za rok 2020.
- Głosowanie nad absolutorium dla Zarządu.
- Informacja o planach na 2021 rok.
- Zgłoszenie kandydatów do nowych władz SPSK.
- Wybór nowych władz SPSK: Komisji Rewizyjnej oraz Zarządu na czteroletnią kadencję.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie Walnego Zebrania Członków SPSK.
Walne Zebranie SPSK pracuje według ustalonego porządku obrad. Proponowany porządek obrad może być przez Walne Zebranie SPSK zmieniony lub rozszerzony. Porządek nie może być rozszerzony o punkty dotyczące zmiany Statutu lub rozwiązania Stowarzyszenia.
Osoby, które nie mogą osobiście uczestniczyć w Walnym Zebraniu Członków, mogą upoważnić inną osobę do głosowania w swoim imieniu. Zgodnie ze statutem, pełnomocnikiem może być wyłącznie członek Stowarzyszenia posiadający czynne prawo wyborcze. W celu reprezentowania członka przez pełnomocnika wymagane jest przedłożenie oryginału pełnomocnictwa w formie pisemnej lub z kwalifikowanym podpisem elektronicznym – nie później niż podczas zgłoszenia obecności na Walnym Zebraniu Członków (u otwierającego Walne Zebranie Członków albo Przewodniczącego, albo protokolanta) albo przed Walnym Zebraniem – na adres anna.augustynowicz@pcta.pl.
Podczas Zebrania odbędą się wybory władz Stowarzyszenia na kolejną kadencję. Jeśli ktoś z Was chciałby kandydować do władz Stowarzyszenia (Zarządu lub Komisji Rewizyjnej), prosimy o kontakt (na adres anna.augustynowicz@pcta.pl).
Sprawozdanie finansowe, sprawozdanie Zarządu i sprawozdanie Komisji Rewizyjnej będą dostępne do wglądu dla zainteresowanych członków Stowarzyszenia od dnia 20.08.2021 roku na stronie internetowej Stowarzyszenia (www.pcta.pl), dostępne tylko dla zalogowanych członków, będą też do wglądu w dniu Walnego przed rozpoczęciem zebrania.
Zarząd PCTA