Szanowni Państwo,
Jestem na etapie poszukiwania pracy w dziale zarządzania należnościami lub/i w treasury, dlatego zdecydowałam się poniżej przedstawić swój profil zawodowy.
Mam ponad 12-letni staż pracy w dziale AR i Treasury, w tym ponad 7-letnie doświadczenie na kierowniczym stanowisku w dziale zarządzania należnościami w międzynarodowej firmie z branży FMCG.
Pracując na stanowisku OTC Finance Supervisor odpowiadałam za end-to end procesy z zakresu kontroli, ściągania i raportowania należności. Do moich obowiązków należało również kompleksowe zarządzanie limitami kredytowymi – weryfikacja nowych klientów, coroczna aktualizacja limitów i kategorii ryzyka, zwalnianie zablokowanych zamówień. Współpracowałam głównie z klientami zagranicznymi, ale również krajowymi. Mam doświadczenie w kooperacji z wywiadowniami gospodarczymi, ubezpieczycielami należności jak i bankami w zakresie zabezpieczenia transakcji.
Podczas pracy w dziale treasury odpowiadałam za administrację rachunkami bankowymi, zakup walut pod transakcje międzynarodowe, procesowanie płatności, raportowanie NBP, prognozę i raportowanie przepływów pieniężnych. Moim ostatnim zadaniem w dziale treasury było przekazanie aktywności do centrum usług wspólnych.
Mam doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz wdrażaniu projektów w zakresie M&A. Posługuję się jęz. angielskim w stopniu zaawansowanym, pracowałam w środowisku SAP.
Poniżej link do mojego profilu na Linkedin:
http://www.linkedin.com/in/izabela-rostek.
Zainteresowanym chętnie wyślę CV.
Gdyby ktoś z Państwa lub Państwa znajomych poszukiwał do swojego zespołu osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu zbieżnym z moim, będę wdzięczna za kontakt.
Serdecznie pozdrawiam
Izabela Rostek